• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ursäkta röran

Heritage

Omega
Tackar för det! Trodde banne mig att hela jävla nätet spökade. Segt hemifrån och segt på jobbet.
Tack för klarläggandet och slitet:)
 

Heritage

Omega
På tal om admins jobb och slit så slog det mig. Eftersom forumet och sajten är kostnadsfri, även för företag vad jag förstått vilket är märkligt i sig, så har jag försökt hitta hur man kan bidra med en liten slant. Antingen är jag skitdålig på att söka eller är infon väl gömd;)
Kan någon vänlig själ bringa lite klarhet i det?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
På tal om admins jobb och slit så slog det mig. Eftersom forumet och sajten är kostnadsfri, även för företag vad jag förstått vilket är märkligt i sig, så har jag försökt hitta hur man kan bidra med en liten slant. Antingen är jag skitdålig på att söka eller är infon väl gömd;)
Kan någon vänlig själ bringa lite klarhet i det?
Skicka dina slantar till mig så kan jag bjuda daviden på vin i CPH,Spencer på öl vid ngn GTG och Denke på lunch hos sunkindiern..;-)
 

ozzyozzy

Cartier
62334288.jpg
 

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Började fundera på att ringa min internetoperatör tidigare idag då KS gick sakta (vilket det aldrig gör) och nu fick jag förklaringen! Tack för ert slit! :)
 
Topp