• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urtavlan.se - omdömen?

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Hallåjs.

Vad har ni att berätta om urtavlan.se?

Köpte en klocka därifrån som inte funkar sådär klockrent så jag tänkte returnera den. Väntar svar på ett mail jag skickat.

Känns ju som en seriös säljare. Har jag rätt eller har jag en jävla massa krångel att se fram emot nu när jag vill häva mitt köp?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Scaramanga skrev:
Hallåjs.

Vad har ni att berätta om urtavlan.se?

Köpte en klocka därifrån som inte funkar sådär klockrent så jag tänkte returnera den. Väntar svar på ett mail jag skickat.

Känns ju som en seriös säljare. Har jag rätt eller har jag en jävla massa krångel att se fram emot nu när jag vill häva mitt köp?

Även jag fick en trisst dinka från dem.
 

Pleximannen

Cartier
Jag köpte en Omega Seamaster därifrån nyligen. Snabba svar och snabb leverans. Ställde några kompletterande frågor på mail och fick svar som stämde överens med vad som sen kom i brevlådan, så för min del har det varit positivt. Sen hur de funkar med reklamationer vet jag inte mycket om.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Aurum skrev:
Scaramanga skrev:
Hallåjs.

Vad har ni att berätta om urtavlan.se?

Köpte en klocka därifrån som inte funkar sådär klockrent så jag tänkte returnera den. Väntar svar på ett mail jag skickat.

Känns ju som en seriös säljare. Har jag rätt eller har jag en jävla massa krångel att se fram emot nu när jag vill häva mitt köp?

Även jag fick en trisst dinka från dem.

Vad gjorde du åt saken? I mitt fall verkar det bara vara ett handhavandefel från min sida som ligger bakom det hela :oops: I övrigt har jag inget att invända mot urtavlan, trevligt bemötande, snabb leverans men prisnivån har jag svårt att uttala mig om.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag känner inte till Urtavlan per se, men en hemsida utan personnamn, registrerad firma eller annan identifikation gör mig i grunden tveksam - särskilt när det kommer till frågor om reklamationer och klagomål.

Edit: Jag såg nu att de har ett organisationsnummer på hemsidan. Inte helt tydligt placerat, men det finns :D

/Pappikjolo
 
Topp