• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urwerk UR-1001 - WTF?

Akerhage

Cartier
Haha, vad i h...?
Vem vill ha den här på sig? Den är ju som en väggklocka i storlek!

 

Bilagor

  • 382881_1280.jpg
    382881_1280.jpg
    118.5 KB · Visningar: 151

P-A

Sir Spamalot
Om den hade varit aningen större hade den ju stört flygtrafiken. Den var stor nog att ha ett eget postnummer...
 

Mr Chance

Kalmar
Frän, som Pappi brukar säga. Men jag skulle nog behöva använda fotleden för att ha klockan på. Vilket i och för sig inte skulle vara något problem då det ändå är omöjligt att läsa av tiden på tingesten. :D
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Inte snygg någonstans men fränt(!) att någon bemödar sig att tillverka den. Köparen däremot, om de nu sålt någon, måste ju vara riktigt, riktigt borta.
 

Chagall

Cartier
Urwerk är en av mina absoluta favorittillverkare. Jag älskar den futuristiska designen och de sjukt avancerade urverken! Sen kostar de sjukt mycket pengar och är inget man direkt använder. Men ändå.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag läste nånstans att tanken till den klockan var egentligen i form av ett fickur.. i modern tappning...
 

Akerhage

Cartier
Som hittat! Perfekt för mina crossfit-pass. Eller vad fan. Kan ju skita i träningen helt. Bara konka runt på denna ger ju träning. Lätt värt pengarna!
 
Topp