• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ut med det gamla in med Zodiacs - Peanut sale!

Rensning i lådor kommer pågå ett tag framöver. Först ut är dessa högkvalitativa mästerverk.

1. Liknande PAM med tejp på glaset. 44mm och automatisk, Power reserva med 24h visare. Går +3 minut/ dygn. Kvaliteten är ruggigt bra för pengen men jag vågar inte ta bort tejpen för det kan stå något styggt där. Så tråkigt att gå runt med klocka med tejp på glaset. Vet dock att allt är intakt och i prima skick. Postas till dig för 700pix.

5A776FCA-F7AC-4DC8-94F4-5ED62507F721-2422-000004A84676FF56.jpg


2. 2st Ice-Watch 40mm. Något så klassiskt som en stöld av en stöld. Rockar dock loss på 900kr i handeln. Mina två får du postade och klara för 500pix. Då är det alltså båda. Bara klockorna.

4FB35747-EF93-440E-845C-707DB1C4F8A4-2422-000004A869F28EE7.jpg


Tillägg: Fuck jag glömde ju! Kan vara intresserad av svåra V-Wolf:s från Zodiac. Har du en så meddela gärna mig modell och pris så får du snabbt besked.

3. Min snusk-ryss och världens minsta Seiko. Vet inget om dem och kommer inte sakna dem. Båda tickar men utöver det inga garantier. För att flyga med noblessen och bära dessa exklusiva skryt-ur så får ni hosta upp med 300pix. Då ingår postens gröna och all smuts på klockorna.

CD7A018F-B11D-4C35-BB75-D9ADE0C6E2E8-2422-000004A883E288F3.jpg
 
Topp