• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

utc skydiver eller bretling Aerospace

Cliff

Panerai
2-Faktor
den är frän men fattar inte varför wr är så låg på den
Håller med!! Men även Omegas x-33 har kass WR. ...men jag blir förbannad när jag tänker på det. :D
image.jpeg
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Skydiver är schysst, men flippade min av flera anledningar. Den är stor, på gummi och svårmatchad eftersom den ser så instrumentig ut. Jag tror AS är vettigare även om jag gillar Skydivern och Sjöö Sandström rent generellt.

image.png
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vill du ha något mer slimat som är lätt och smiter in under manschetten väljer du Aero'n. Vill du ha något tungt, gediget, udda och Svenskt, kanske med veckonummer, väljer du SS. Kvartsverken är i stort sett lika, även om Breitling hottat upp sitt till superkvarts och ännu bättre tidshållning.
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Nybliven ägare av en Skydiver. Så"klick" direkt. Väldigt trevlig klocka som dessutom, genom sin autentiska militära koppling skrivit in sig i historieböckerna för alltid. Stor är den men den känns helt rätt för det. Trots det skulle jag ändå vilja ha Bratten att växla mellan. Så köp båda blir svaret :)
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Where are my manners. Självklart behövs det en bild. Sjöö Sandström Skydiver, klockan som funkar till allt, bara manschetten inte är för trång ;).
IMG_20160418_101417-01.jpeg
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Gillar inte riktigt skelettvisarna.... Nån annan som känner likadant?
 
Topp