• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ute nu Talking watches with-fabrizio-sotti

Rookie

Cartier
2-Faktor
Det enda negativa man kan säga om dessa avsnitt är att dem är för korta. Hade gärna sett att avsnitten var längre för att kunna höra mer om de olika modellerna och ev. höra intressanta historier om klockorna!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Kändes inte dagens program lite själlöst? Flera skrytklockor och visst är PP underbara men... Vart var alla unika "one of a kind" vintagepjäser?
 
  • Like
Reactions: par

Barda

Cartier
Alltså, Jean-Claude är ju för skön. Men jag gillade verkligen detta avsnitt också, han verkade ha en skön inställning till samlandet, än om det var lite spretigt jämfört med några av dom andra...
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Var ett av de sämre avsnitten...
Själv blev jag hemligt förälskad i Jean-Claude Biver när han var med. Varje gång han utalar ordet "unique piece" så blir jag helt till mig.

Ja han var helskön.
Jag gillar Alan Maleh avsnittet. Har sett det många gånger. Lite mer jordnära klockor och jag gillar hans hesa röst. John Mayer hade ju fina klockor också, som han verkade använda på riktigt också.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ska kolla

Det roliga med Biver var att han gav ett insider perspektiv på klockindustrin, hur de tänkte när de tog fram modeller och hans syn på royal oak och nautilus
 
  • Like
Reactions: par
Topp