• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samarbete Utlottning av bankfack med Pansarvalv

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Klocksnack har av vår nya sponsor @PANSARVALV fått en voucher som gäller för att hyra ett bankfack (modell S50) utan kostnad i tolv månder. Värde ca 3 000 kronor. Denna voucher ska vi nu lotta ut.

Posta en bild på din drömklocka för att vara med i utlottningen!


Lottning kommer ske den 14 maj. För att delta i utlottningen måste du ha minst 50 inlägg. Vouchern gäller till augusti 2023.


(Övriga krav: fyllt 18 år; BankID, pass eller svenskt idkort; inga skulder till kronofogen; får inte förekomma på EU:s sanktionslista. Om du redan tecknad ett bankfacksavtal med Panarvalv och betalt årsavgiftgen, så återbetalas den i utbyte mot vouchern.)
 

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Drömklockan som jag aldrig kommer vara i närheten av :)
Cartier_Cheich2.jpg
 

R-Svarvofix

Mr Lange!
2-Faktor
Min heliga graal! Anledningen? Jo att jag utvecklat den speciella månfas och day/night funktionen åt Lange i detta urverk samt att jag jobbat nära design teamet för den tekniska konstruktionen av tavla och boett. Sen för att det är en fantastisk klocka såklart!

Lange 1 Moon Phase ref. 192.025 i platina
EF0957A5-99FF-4CD3-9DCF-2821C8F4154F.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp