• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Utlottning Klockställ - Gratis deltagande

rstattin

KS Explorers club
Pledge Member
2-Faktor
Tjabba! Vi kan väl fira att detta år snart är slut och tänkte därför lotta ut ett egentillverkad klockställ till någon (förhoppningsvis) lycklig människa!
Två stycken tröstpriser kommer också delas ut i form av 2st egentillverkade boettkuddar, dessa presenteras också i samband med den "riktiga" utlottningen. Bilder på dessa finns i ett senare inlägg!

För att delta ska du göra följande:
1
. Likea denna post (för att jag enkelt skall se vilka som deltar) 👍
2. Posta en bild på din egen favoritklocka liggandes på en plats där detta klockställ hade passat bra om det är du som vinner 😃
3. Jag slumpar fram en vinnare på kvällen 2022-01-01 runt kl 20-21 för att starta året på bästa sätt. 😍 (Stopptid för deltagande 2022-01-01 KL 19.00)

Att delta är helt gratis och jag bekostar frakten (Postnord ombudsfrakt).

IMG_2650.jpg
IMG_2649.jpg

Deltagare:
1: @Limeee
2: @Watchie
3: @Jeser90
4: @Pontus.L
5: @Easton
6: @Janur
7: @Jesper1993
8: @roosterman
9: @NRE
10: @Burnman
11: @Jonteh
12: @Lappenking
13: @KenKun
14: @Bonumm
15: @FlipSwede
16: @Roosterwife
17: @Bergsman
18: @iko
19: @Brogin
20: @Tokka
21: @SuperLord
22: @Vevaren
23: @Johan86
24: @soulbender
25: @macallan
26: @aalex
27: @wanstahl
28: @rambo_amadeus
29: @Ironlung
30: @dropic
31: @Öbo
32: @Risto85
33: @Nicke75
34: @theargonaut
35: @Tripeiro.
36: @Punk&champagne
37: @TimeFlies
38: @O-scar
39: @skarpheden
40: @EPL89

Vinnare:
1. @Risto85 (Klock- och smyckesställ)
2. @iko (Boettkudde grå)
3. @Roosterwife (Boettkudde brun)

Senast ändrad:
Tyvärr så hade jag inte kommit långt alls när jag införskaffade mig min nuvarande klocka från... ja... döm mig inte! uropenn... men eftersom man måste lägga en bild på klockan, samt vart den ska stå, så gör jag det.

Lägger även till att en Orient Bambino RA-AG0026E10B kommer med störstaste sannolikhet bli införskaffad (har sån jävla beslutsångest över de val jag har) de närmsta dagarna, då blir det den som hänger på stället, om turen är med mig!

Väldigt rolig utlottning förövrigt!
20211229_041712.jpg

Åh vad kul och gud så snygga klockor ni alla har 😍! Nu har vi ju kommit över 25 deltagare vilket innebär att utlottningen kommer att genomföras 2022-01-01 runt 20-21 på kvällen. Jag sätter en stopptid på 19.00 2022-01-01, så kommer det en uppdatering någon timme senare på vilken av er som kommer få hemskickat ett alldeles eget klockställ gjort av mig.

Alla deltagare ser ni i slutet på mitt första inlägg och uppdateras kontinuerligt så fort någon ny tillkommer.
(Glöm inte bort att ni måste ha klicka på like (eller annan smiley) på mitt första inlägg samt lagt upp en bild i tråden för att kunna vinna 😘)

Tillbaka
Topp