• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ArtVandelay

Panerai
2-Faktor
36mm känns som en stekpanna på handleden efter en månad med Tank
A24E9AE7-64DC-4BB8-9C7E-2C64223B8EED.jpeg
 

Lappenking

Rolex
2-Faktor
Enda gången den åker av är när den fotas, owg fortsätter. 💪

IMG_20220401_083217.jpg

IMG_20220401_083301.jpg
Fast OWG med en Tudordykare är som att vara gift med en fotomodell som är snäll, låter dig bestämma allt, trevlig, ger dig veckopeng och lagar magisk mat, sen sitta och gnälla för polarna hur tufft man ha det.. Nä du åker Räkmacka min vän. 🤡
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Kallsvettig vaknar jag upp med ett ryck. Minnesbilder av oändlig skönhet och odödlighet har etsat sig fast på näthinnan. Nyvaket rafsar jag omkring på nattduksbordet och letar efter klockan. Frugan tittar nyvaket på mig och jag väser “Where is it? Where’s the Bud!?”
Sömnigt svarar hon “It was just a dream honey, go back to sleep”.
En lätt känsla av panik och tomhet infinner sig snabbt innan jag åter lägger huvudet på kudden.
“Bud is Love, Bud is Life, Bud is just a Dream”

Vi ses 2023!
image.jpg
 
Senast ändrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
Kallsvettig vaknar jag upp med ett ryck. Minnesbilder av oändlig skönhet och odödlighet har etsat sig fast på näthinnan. Nyvaket rafsar jag omkring på nattduksbordet och letar efter klockan. Frugan tittar nyvaket på mig och jag väser “Where is it? Where’s the Bud!?”
Sömnigt svarar hon “It was just a dream honey, go back to sleep”.
En lätt känsla av panik och tomhet infinner sig snabbt innan jag åter lägger huvudet på kudden.
“Bud is love, Bud is Life, Bud is just a Dream”

Vi ses 2023!
image.jpg
Vafasen .. Har hela OWGM bara vart en dröm???:eek::oops:😁
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp