• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Back

Vacheron
2-Faktor
Såhär bara ”några” timmar kvar (fortfarande längre än en Ironman) till det sätter igång så har Batman visat sin glädje av vad som komma skall
7FBF8640-9644-4DD1-AFB9-54B964823654.gif


Samtidigt som han har en mer seriös sida och börjar värma upp knogarna
118C5EF1-3D70-4E2A-B03B-90D8C55733D1.gif
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jaha, då är det endast två dagar kvar tills vi måste lägga undan klocklådan, rullen, systemetpåsen eller hur man nu förvarar sina klockor. 😁 En klocka i en månad, snart smäller det!

Vi är just nu 177 deltagare så vi behöver alltså 23 till för att nå det högt uppsatta målet. Fixar vi det tror ni? 😃

giphy-1.gif
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jaha, då är det endast två dagar kvar tills vi måste lägga undan klocklådan, rullen, systemetpåsen eller hur man nu förvarar sina klockor. 😁 En klocka i en månad, snart smäller det!

Vi är just nu 177 deltagare så vi behöver alltså 23 till för att nå det högt uppsatta målet. Fixar vi det tror ni? 😃

giphy-1.gif
Det hoppas jag vi fixar. Ser att det verkar lite skralt med deltagare på bokstaven R 😉
@roosterman
@-RI-
17C44A43-9715-47E1-AD8F-20A7D2C861E9.gif
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Jaha, då är det endast två dagar kvar tills vi måste lägga undan klocklådan, rullen, systemetpåsen eller hur man nu förvarar sina klockor. 😁 En klocka i en månad, snart smäller det!

Vi är just nu 177 deltagare så vi behöver alltså 23 till för att nå det högt uppsatta målet. Fixar vi det tror ni? 😃

giphy-1.gif
Kan vi bara få 1 deltagare från 23 andra trådar så är det fixat. Det kan inte vara så svårt - börja spamma 😁
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Grävt fram OWG klockan samtidigt som jag försöker rotera allt annat jag har hemma. Få se hur detta går, lite topptung och med vobblande fast nyservat val7750 verk ska vi ta oss genom mars. Denna trivs bäst på länk men behöver nog ske en del bandbyten om jag inte ska bli knäpp
20210227_091403.jpg
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Grävt fram OWG klockan samtidigt som jag försöker rotera allt annat jag har hemma. Få se hur detta går, lite topptung och med vobblande fast nyservat val7750 verk ska vi ta oss genom mars. Denna trivs bäst på länk men behöver nog ske en del bandbyten om jag inte ska bli knäpp
20210227_091403.jpg
Som jag nämnt tidigare, den där kan du bara skicka över om det blir jobbigt
E91726E0-C662-4283-A33F-9FB37EF4FCA1.gif
 

burner

Panerai
2-Faktor
Man börjar ju fundera över sitt val nu när det börjar dra ihop sig 🤔
Skulle det mot förmodan dyka upp en rimligt prissatt 44mm luminor med sandwich tavla så hänger GS:en löst. Jag har aldrig testat en Panerai och det låter som mission impossible med mindre än 38h kvar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp