• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2026

Jaaaaa, pakäääääät 😁
18076.jpg

18077.jpg
18078.jpg

Fiiiint litet paket från Watchwear 🥰🤩 det fantastiska priset jag fick i #Vårbild tävlingen!! Vad kan finnas i den då måntro, nått som fortsätter i temat vår och lite till…
IMG_4923.jpeg

IMG_4924.jpeg
IMG_4925.jpeg

Ett blått och ett ljust premium canvasband för sommaren och en fin fällkniv!! 😁 Fint som snus dä!

Stort tack för priset och Watchwear som sponsor!! 🥰

Senast ändrad:
Paket! 😍 Höll på att göra mig redo för resa norrut för påskfirande, när de plingar till i telefonen. Fredagsvinsten är framme! Skyndar mig till ombudet och kör en turbo uppackning :D
IMG_2406.jpeg

Fina grejer!
IMG_2408.jpeg
IMG_2410.jpeg

Oooh en krono! 😍
IMG_2411.jpeg

IMG_2412.jpeg

En mycket fin klocka var det! Hinner tyvärr inte testa den så mkt mer just nu då jag redan sitter på bussen uppåt.

Men ett stort tack iallafall :D

För er som inte var med i Clubhouse igår så kommer vinnarna här:

Ärets Kattklocka: @Rootbjörn - Nymans GS-påse

Årets Stjärna: @Maggie - G-Shock ifrån Stjärnurmamakarna Kalmar

Årets DJ: @Urkvinnan - Smyckeboden Smycke

För att minska frugans avundssjuka över ditt blingiga klockval så tänker vi att du kan behöva ett presentkort för att skaffa henne något fint från Smyckeboden. @Pompom - Smyckeboden Presentkort

Årets Förlovning: @Corde - Smyckeboden Presentkort

Årets Orisbärare @DonCorleone - Klockia Oris pouch

Kunskap är aldrig fel. Även om man är katt. Så här kommer en bok om ett av husses favoritklockmärken @KattenNisse - GS Bok från @Cosmo

Årets fail: @rstattin - B&R Kit från @Cosmo

Efter hot om nergrävningar och andra hemskheter så tänker vi att PG behöver något fint att kunna krypa ner i och vila upp sig lite efter alla sina äventyr under Mars: @Bud66 - Watches of Scandinavia Pouch

Årets OWG-nykomling: @Minuten - Eqotime Mysterybox Hemlig Hemlig

Senast ändrad:
I övrigt var det ingen som vann failbettingen (korrekt siffra var 28). Vi hade dock ett pris avsatt till detta och tänkte ge det till den som var närmast.
Det var flera som var nära men @Joled00 hade bettat på både 27 och 29 (!) så vi skickar ett tröstpris från Erikson Ur till honom

Senast ändrad:
I övrigt var det ingen som vann failbettingen (korrekt siffra var 28). Vi hade dock ett pris avsatt till detta och tänkte ge det till den som var närmast.
Det var flera som var nära men @Joled00 hade bettat på både 27 och 29 (!) så vi skickar ett tröstpris till honom
Jag failar OWG efter en öl eller 3.
Får en underbar flamingo klocka av @Maggie och vinner på att missa ett jävla nummer.

Känns som jag ändå går ut som en segrare!

16464.jpg

Årets otursgubbe

Slutligen så har vi ett "Nära skjuter ingen hare"-pris att dela ut, mest för att jag och @roosterman tycker lite synd om personen ifråga. Detta delades inte ut igår kväll.

En person som vid flera tillfällen var nominerad att bli finalist i veckotävlingarna men aldrig blev det, och som också blev utan slutpris under uppesittarkvällen. 🙁

Grattis @McNulty till dig har vi ett tröstpris från Erikson Ur! 🥂

För att minska frugans avundssjuka över ditt blingiga klockval så tänker vi att du kan behöva ett presentkort för att skaffa henne något fint från Smyckeboden. @Pompom - Smyckeboden Presentkort

Kunskap är aldrig fel. Även om man är katt. Så här kommer en bok om ett av husses favoritklockmärken @KattenNisse - GS Bok från @Cosmo

Årets fail: @rstattin - @Cosmo B&R-kit

Efter hot om nergrävningar och andra hemskheter så tänker vi att PG behöver något fint att kunna krypa ner i och vila upp sig lite efter alla sina äventyr under Mars: @Bud66 - Watches of Scandinavia Pouch

1775059338379.gif

Årets fail: @rstattin - B&R Kit från @Cosmo

Tackar tackar🙏☀️ går i spänd förväntan!🤩

Årets otursgubbe

Slutligen så har vi ett "Nära skjuter ingen hare"-pris att dela ut, mest för att jag och @roosterman tycker lite synd om personen ifråga. Detta delades inte ut igår kväll.

En person som vid flera tillfällen var nominerad att bli finalist i veckotävlingarna men aldrig blev det, och som också blev utan slutpris under uppesittarkvällen. 🙁

Grattis @McNulty till dig har vi ett tröstpris från Erikson Ur! 🥂
Nä men vad trevligt!! 😍

Stort tack ska ni ha, väldigt fint och snällt av er! 🙏🏼😘❤️

Tillbaka
Topp