• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2026

Tack för trevlig samvaro och gemensam kamp i tråden. Nu släcker vi OS-likt den under mars månad brinnande OWG-elden och ser fram emot nästa år. ”Det viktigaste i livet är inte att segra, utan att kämpa väl" och de har vi alla definitivt gjort. #owgmarch2027

IMG_4742.jpeg
IMG_5351.jpeg
IMG_5345.jpeg

Senast ändrad:
Där åkte fredagsguldet på. Ja, jag vet det är torsdag. men sista arbetsdagen för veckan. Ovanligt att inte känna Aqua terrans tyngd.
Tackar alla för mars och drar mig tillbaka och laddar för 2027 års OWG. Något inlägg nånstans kanske det blir, vi får se. Ha det gött alla, och trevlig sommar!
947.jpg

Senast ändrad:
Försöker vänja mig vid storleken bara men den växer!
Det blir en tydlig skillnad när man gått med en relativt kompakt klocka i en månad! Då känns denna nu lite stor, men tror det ska bli bra!

1000019467.jpg
Kanonmycket klocka för pengen, har själv kikat en del på Mido. :) 40 mm är inte så stort, ser bra ut tycker jag - du kommer nog vänja dig efter ett tag.

Försöker vänja mig vid storleken bara men den växer!
Det blir en tydlig skillnad när man gått med en relativt kompakt klocka i en månad! Då känns denna nu lite stor, men tror det ska bli bra!

1000019467.jpg
Jo boettformen gör ju sitt till för storleken. 40 mm på rektangulär klocka är ju avsevärt större än 40 mm på en rund klocka.
Men fina klockor ska ju synas!
Härlig retro-look!

Tillbaka
Topp