Jonsson317
Basic
Haha, nog för att jag ville ha nått lite annorlunda som stack ut! Men den där hade jag nog tröttnat på efter cirka 2 timmar![]()
Tänkte direkt på denna när jag såg din Mido. Den här borde ju vara den ultimata OWG klockan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, nog för att jag ville ha nått lite annorlunda som stack ut! Men den där hade jag nog tröttnat på efter cirka 2 timmar![]()
Tänkte direkt på denna när jag såg din Mido. Den här borde ju vara den ultimata OWG klockan![]()
Katten Jansson menar du…? Nisses nya buddy
Det drabbade väl @Maggie också för ett par dagar sen. Rensat cachen?Ber om ursäkt om jag postat ngn obskyr bild. Har tydligen blivit av med rättigheterna att posta bilder?
Men idag bärs det en citizen från 76 har jag för mig.
Oooh det är inte helt fel!Nästa år kör vi Sinn![]()
Nej. Det finns minst en till.
OWG - next Level 2026![]()
Är det nu den riktiga utmaningen börjar?![]()
Bund - Nein dankeLångfredag och tid för reflektion. Kan man verkligen ha en Seiko 5 på bund?
![]()
Bra jobbklocka, visar tydligt när det är paus!![]()
Är det bara jag som inte bytt ur?
![]()
Nej. Det finns minst en till.
![]()
Är det nu den riktiga utmaningen börjar?![]()
OWG - next Level 2026![]()
Kanske lika dra igång försnacket inför OWGM27.![]()
Fler än jag som har svårt att lämna tråden verkar det som.
Glad påsk alla owg:are. Nu är det april här hos mig.
Eller @Delgada ’s bundfria äventyr som det också kommer kallasKanske lika dra igång försnacket inför OWGM27.
Innan dess behöver vi nog planera och för att planera behöver vi er feedback. I vanliga fall har Clubhouse agerat fokusgrupp men vi vill gärna höra från alla deltagare. Har ni några synpunkter (Vad var bäst på hela månaden? Vad ska vi förbättra? Vad tycker vi om veckotävlingen? För svåra teman?) så skicka PM till mig! Vi gör ju detta för att så många ska ha så roligt som möjligt så vi vill höra från så många som möjligtKanske lika dra igång försnacket inför OWGM27.
Är på påskmiddag i @ddmanges hemtrakter. Är lite nervös i och med det tidigare vagt dolda hoten…
![]()