Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint att se den kom fram välbehållenJag ropade hem kamelen som @McNulty auktionerade ut till förmån för MSD. Idag kom den på posten. Riktigt trevlig.
Ska bara lista ut hur knapparna fungerar. Speciellt den lilla kl. 3.
![]()
Skickar pmJag har inte tittat åt den sedan jag tog av mig den sista kvällen i mars, så absolut!![]()
Var här jag tänkte posta egentligen
Kom hem från jobbet och hade fått paket från @CosmoFör er som inte var med i Clubhouse igår så kommer vinnarna här:
Ärets Kattklocka: @Rootbjörn - Nymans GS-påse
Årets Stjärna: @Maggie - G-Shock ifrån Stjärnurmamakarna Kalmar
Årets DJ: @Urkvinnan - Smyckeboden Smycke
För att minska frugans avundssjuka över ditt blingiga klockval så tänker vi att du kan behöva ett presentkort för att skaffa henne något fint från Smyckeboden. @Pompom - Smyckeboden Presentkort
Årets Förlovning: @Corde - Smyckeboden Presentkort
Årets Orisbärare @DonCorleone - Klockia Oris pouch
Kunskap är aldrig fel. Även om man är katt. Så här kommer en bok om ett av husses favoritklockmärken @KattenNisse - GS Bok från @Cosmo
Årets fail: @rstattin - B&R Kit från @Cosmo
Efter hot om nergrävningar och andra hemskheter så tänker vi att PG behöver något fint att kunna krypa ner i och vila upp sig lite efter alla sina äventyr under Mars: @Bud66 - Watches of Scandinavia Pouch
Årets OWG-nykomling: @Minuten -Eqotime MysteryboxHemlig Hemlig
För er som inte var med i Clubhouse igår så kommer vinnarna här:
Ärets Kattklocka: @Rootbjörn - Nymans GS-påse
Årets Stjärna: @Maggie - G-Shock ifrån Stjärnurmamakarna Kalmar
Årets DJ: @Urkvinnan - Smyckeboden Smycke
För att minska frugans avundssjuka över ditt blingiga klockval så tänker vi att du kan behöva ett presentkort för att skaffa henne något fint från Smyckeboden. @Pompom - Smyckeboden Presentkort
Årets Förlovning: @Corde - Smyckeboden Presentkort
Årets Orisbärare @DonCorleone - Klockia Oris pouch
Kunskap är aldrig fel. Även om man är katt. Så här kommer en bok om ett av husses favoritklockmärken @KattenNisse - GS Bok från @Cosmo
Årets fail: @rstattin - B&R Kit från @Cosmo
Efter hot om nergrävningar och andra hemskheter så tänker vi att PG behöver något fint att kunna krypa ner i och vila upp sig lite efter alla sina äventyr under Mars: @Bud66 - Watches of Scandinavia Pouch
Årets OWG-nykomling: @Minuten -Eqotime MysteryboxHemlig Hemlig
Mycket bekvämt armbandKom hem lite paket igår tack vare det fina priset för årets förlovning samt vinst i en fototävling.
Tack så mycket @Curler2 🥌 och @Feskarn för att ni skänkte priserna till OWG och tack än gång till @Mic1 och @roosterman för allt arbete ni lägger ner på OWG
Blev ett sailcloth och armband till mig samt ett halssmycke till fästmön och ett nytt band till hennes PRX.
Var också lite kul att höra hennes gissningar på vad bollen är till för
![]()
![]()
Grattis igen och håller med, den är riktigt fräckIdag kom det paket!! Fin, grön och skön G-shock. Blev dock så ivrig att jag glömde fota av nån paketöppnig..
Men ni får se den fina klockan
![]()
Den här var riktigt trevlig faktiskt. Aldrig sett den här tidigare och den landar perfekt mellan färggrann och g-shocktuff.
Tack så hemskt mycket! Otroligt fint av er @Mic1, @roosterman och Stjärnurmakarna.