• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

bvb

Cartier
2-Faktor
94F2CB10-6E5F-49D6-8033-CF4ECDE80626.jpeg

Same same..
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Vecka 3 och dag 18 av galenskapen. Det här blir nog värsta veckan. Råkade ju köpa ny klocka igår. Idiotiskt, jag vet men vad kan man när en modell man bevakat ett bra tag dyker upp till ett riktigt bra pris. Tur i oturen åker jag iväg till fjällen på torsdag så jag hinner knappast få hem den innan.
20190318_065404.jpg
Och jag swishade iväg stålars för min smpc idag. Så jag lider med dig!
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Kämpa! Själv längtar jag oerhört efter en stålklocka på handleden, gärna en kronograf med stållänk. Och imorgon är det tisdag igen. #speedytuesday :arghh:
Det går i vågor det där. Det gäller att inte ge tankarna syre.. lättare sagt än gjort.
Samtidigt är det mindre än 2 veckor kvar nu :)
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Att detta ens är möjligt?! Så nära men så långt bort. Jag kommer aldrig kunna köpa den där aopan på roleaux-länk med vetskapen att den vridringen kan sitta så jääävla lite snett. Nu får jag ta ett sömnpiller, tack för det :banghead: :D
Lika bra jag lägger ut skiten till försäljning igen, vridningen kan ju hamna lite snett vid användning.. fan.. :D

Sov gott nu:nailbiting:
 
Topp