• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Utmaningen avklarad!
Men kan erkänna att jag hade det lättare än dom flesta andra, då jag enbart hade med en klocka på resan som varade över en månad
20190324_210919-01.jpeg
Grattis till att klara en owg-månad!
Men för att klara av #owgmarch måste du hänga i några dagar till. Kämpa!
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Nu är vi på upploppet, bara att njuta av den sista tiden nu.
Det känns lite konstigt att om en vecka få spänna på vilken klocka jag vill, hur kort tid jag vill.
Frågan är ju då vad jag vill...
Lycka till med sista veckan kamrater!
IMG_20190325_082141.jpg
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
DFB9B362-6E1F-4229-AB01-717F40654BDE.jpeg

24 februari
30F4A533-AD94-4CC2-9E57-B3C7E16E3CD6.jpeg


Har inte anmält mig i tråden men antog utmaningen på eget insiativ kört LV sedan 24 februari.

Tycker personligen inte det var/är jobbigt har som sagt inte bytt klocka ännu även om jag var nära igår.

- Det festliga eller märkliga sett utifrån undermedveten/tristess köpte jag en ny klocka spontant för första gången på 18 månader häromdagen. (Har inte fått hem klockan) Inte reflekterat över det som ett problem. Men läste i tråden att även andra har inskaffat ny klocka under utmaningen!

Komiskt :)
 

dempha

Rolex
2-Faktor
DFB9B362-6E1F-4229-AB01-717F40654BDE.jpeg

24 februari
30F4A533-AD94-4CC2-9E57-B3C7E16E3CD6.jpeg


Har inte anmält mig i tråden men antog utmaningen på eget insiativ kört LV sedan 24 februari.

Tycker personligen inte det var/är jobbigt har som sagt inte bytt klocka ännu även om jag var nära igår.

- Det festliga eller märkliga sett utifrån undermedveten/tristess köpte jag en ny klocka spontant för första gången på 18 månader häromdagen. (Har inte fått hem klockan) Inte reflekterat över det som ett problem. Men läste i tråden att även andra har inskaffat ny klocka under utmaningen!

Komiskt :)
Hur tycker du hulken funkar som OWG-klocka? Personligen så älskar jag färgen grön men tänker att det kanske kan vara lite svårmatchat ibland? :)
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Hur tycker du hulken funkar som OWG-klocka? Personligen så älskar jag färgen grön men tänker att det kanske kan vara lite svårmatchat ibland? :)

Jag förstår hur du tänker, men i slut ändan handlar det nog mer om sitt egna ego* än färgen. Bara och köra på om man gillar klockan så klart!
E8CCFCDC-AF0C-473F-BA18-140905956CD5.jpeg

Matcha är inte svårt!

Ps beklagar min tråkiga humor ;)

*Egot är vår identifikation med våra tankar, känslor, åsikter, mentala föreställningar, förhållningssätt osv. Detta resulterar i att egot ger oss en förvrängd bild av verkligheten, en mental illusion.
 
Topp