• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utomhus klocka Rolex något värde

Femitolv

Cartier
image.jpg
Fråga finns det något värde i denna och isf vad är den värd
Mvh
 

DrKlocka

Audemars
Jag tycker den ser fin ut! Riktigt kul objekt som jag själv gärna hade köpt.
Svårt att sätta något exakt värde på en sån där då de är ganska så ovanliga och inte säljs så ofta. Men några tusenlappar skulle du garanterat få ut för den på auktion. Liknande Citizenskylt såldes för omkring 1000-2000 på auktion för ett tag sedan har jag för mig, och det är ju stor skillnad på Rolex och Citizen...
 

16610

Patek
2-Faktor
Finns väl alltid ett värde på den. Finns det någon historia? Vart har den suttit? Fler bilder? Fungerar den? Har du köpt den? Vilka mått är det?
 

Femitolv

Cartier
Den är min troligtvis från70/80 talet har inte vägt den men tung klart två personers bär jobb.

Ser likadan ut på båda sidor
Rätt kul tycker jag men själv samlar jag mest på omega så får fundera vad jag skall ha den till!
 

16610

Patek
2-Faktor
Den är min troligtvis från70/80 talet har inte vägt den men tung klart två personers bär jobb.

Ser likadan ut på båda sidor
Rätt kul tycker jag men själv samlar jag mest på omega så får fundera vad jag skall ha den till!

Fungerar den? Hur kom du över den?

Testa att ta lite bilder och lägg ut den på blocket eller här och dra till med ett pris. Den kanske är lite svårt att placera, men finns säkert någon som är intresserad.
 

ScubaKing

Audemars
Såg två stycken identiska gå på en auktion i Göteborg härom året. Dem gick för tusenlappen stycket drygt. Den ena funkade inte lampan på. Det är helt vanliga skyltar, bara att dem tryckt texten "Rolex" på dem. Tror inte Bukowski eller Kaplans tar in dem men kan kanske vara värt ett försök.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Förmodligen inga jättepengar för den. Men på rätt ställe är den ju ganska trevlig. Hur blev den din?
 
Topp