• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för bedrägeri på en Rolex Datejust 41 vid försäljning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Vertor

Breitling
Hej, fick dumt nog för mig att försöka sälja min Rolex Datejust 41 med jubilee länk här mellan jul och nyår. Blir snabbt kontaktad av en man som var intresserad och ville komma och köpa den av mig direkt, vi möttes f2f inne på en matbutik och han gjorde en banköverföring framför ögonen på mig. Vi skrev kvitto och allt var frid och fröjd. Men dagarna gick och inga pengar kom, så jag blev utan klocka och utan pengar. Mannen som köpte klockan av mig heter Alexander Yildimir, och sa att han var från Södertälje. Han är polisanmäld och polisen har filmer och bilder och allt på dom..

MEN jag vill att om någon köper denna klocka eller ser den på annons, så skriv till mig eller låt han inte tjäna ännu mera pengar på den..

Modell:126334, uttagen 28.04.2020 på bergströms Malmö.
Serienumret på den va 32U04790.
 
Senast ändrad:

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
teåkigt att höra det du blivit utsatt för. Om det där är hans riktigt namn så borde det var ganska lätt att hitta honom. Hoppas polisen lyckas och att du får tillbaka klockan
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp