• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för Rånförsök Vasaparken GBG

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Blev precis utsatt för rånförsök vid Vasaparken/Vasakyrkan Göteborg..

Gick bra och blev inte av med något.
Insåg inte vad dem försökte med eller vad som hände först. Det var tre härliga grabbar som frågade om jag/vi hade rizzla, De blev sedan närgångna och babblade osammanhängande och klängde på mig. Märkte sedan att min jackficka knäpptes upp och avvärjde då detta pinsamma försök..

Håll koll och var uppmärksama där ute, vänner
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Fan va segt. Skönt att det gick bra. Otroligt segt att man inte ska kunna ha på sig fina grejer på stan utan att riskera att bli påhoppad.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Tråkigt att höra. Hemskt att man kan råka ut för sånt där, men skönt att det verkar gått bra. Jag uppmanar att polisanmäla, ifall de är nya på personrån är det viktigt att polisen får kännedom. Antagligen inte sista gången de försöker...
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: PCB

Tibbe

Omega
2-Faktor
Fy fan, skönt att det löste sig. ta hand om dig.
Du får berätta mer under en golfrunda till våren.
 

NickL

KS Explorers Club
2-Faktor
Blir så in i helvete arg när man läser om alla dessa rånförsök!! Glad att du kom hem med klocka och hälsa i behåll!
Fick du in några bra träffar på avskumen?
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Fy.. skönt att ni klarade er. Hade de vapen och hotade eller försökte de helt enkelt plocka i ren ”pick-pocket”-metodik?
 
Topp