Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaja, jag avslöjar min formidabla inkompetens men frågar ändå. Varför ska man inte köpa en klocka vars krona är utskruvad på bilderna? Det kan väl ändå inte ha någon betydelse - eller?
Jag har läst det här på forumet för länge sedan - eller kanske drömt? Vet inte säkert...Var har du hört att man ej skall köpa de?
Jaja, jag avslöjar min formidabla inkompetens men frågar ändå. Varför ska man inte köpa en klocka vars krona är utskruvad på bilderna? Det kan väl ändå inte ha någon betydelse - eller?
Man gör det ofta för att visarna skall stå stilla vid fotografering.
Tror det handlar om att klockan skall se "glad" ut och att visarna inte skall vara i vägen.Fan va skönt att du ställde frågan!
Har sett det på bilder i åratal, men aldrig kommit mig för att fråga!
Nallat på min kvalitéts sprit?Jag har läst det här på forumet för länge sedan - eller kanske drömt? Vet inte säkert...
Jag dricker aldrig någonsin alkoholhaltiga drycker.Nallat på min kvalitéts sprit?
Jag dricker aldrig någonsin alkoholhaltiga drycker.
Man gör det ofta för att visarna skall stå stilla vid fotografering.