• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uttråkad - Klocka för runt 10k

EmilSve

Basic
Tjena!
Sitter och är uttråkad framför KS. Någon som vill vara lite barmhärtig och dela med sig av lite erfarenheter och kunskaper om fina ur runt 10k. Spannet är ju inte jättestort men ändå;) Personligen är jag öppen för alla förslag så hit me!:D

Trevlig helg alla

Här är två som jag har sett ute i det vilda som är tjusiga. Osäker på vilken färg Orisen ska ha på urtavlan för maximal tjusighet. Inte helt på det klara med om datumfönstret var vid 3 eller 6 på den.

oris-aquis-small-second-date-74376647253mb-21.jpg

Photo-Oct-20-3-52-21-PM-1.jpg

Tjena!
Sitter och är uttråkad framför KS. Någon som vill vara lite barmhärtig och dela med sig av lite erfarenheter och kunskaper om fina ur runt 10k. Spannet är ju inte jättestort men ändå;) Personligen är jag öppen för alla förslag så hit me!:D

Trevlig helg alla
Tio papp köper dig en lätt begagnad Sinn. Fantastiska klockor och dessutom ett bra skäl att börja hänga i KS allra trevligaste tråd.
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/

Jösses vilket utbud det finns för runt 10kkr!
Seiko har massor, och squale mfl. Jag slår ändå också ett slag för Sinn. En 556a eller en beggad 104a är ju riktigt gött.
Annars föll jag pladask för denna longines conquest chronograph.
IMG_20181002_222051.jpg

Bilagor

• IMG_20181002_221148.jpg
    IMG_20181002_221148.jpg
    141.1 KB · Visningar: 3
Sinn som ovan men även kanske 104an på läder. Sedan har Stowa flieger 40mm handjagad eller mühle glashütte terrasport II eller damasko ds30 eller christopher ward nya vintage dykaren. Eller .. Ovanstående är iaf fina val i prisklassen!

Tillbaka
Topp