Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha kanske det kanskeK&s är just nu fullt av fin tonfisk, våga testa en fulsnygg bautaseiko!
Bra idé! Har faktiskt redan en, fast 43mm, med svart tavla.Oris Aquis Date 39.5 mm med blå tavla?
Helt seriöst de bästa klockorna jag haft runt 10. Bra kilopris ocksåHahaha kanske det kanske![]()
Får titta in lite på kobra Kai dåråHelt seriöst de bästa klockorna jag haft runt 10. Bra kilopris också![]()
Absolut, seiko överlag är perfekt för uttråkade snubbar med tiotusen i fickan!Får titta in lite på kobra Kai dårå![]()
Hahaha så passandeAbsolut, seiko överlag är perfekt för uttråkade snubbar med tiotusen i fickan!
Mycket fina båda två!Här är två som jag har sett ute i det vilda som är tjusiga. Osäker på vilken färg Orisen ska ha på urtavlan för maximal tjusighet. Inte helt på det klara med om datumfönstret var vid 3 eller 6 på den.
![]()
![]()
Tio papp köper dig en lätt begagnad Sinn. Fantastiska klockor och dessutom ett bra skäl att börja hänga i KS allra trevligaste tråd.Tjena!
Sitter och är uttråkad framför KS. Någon som vill vara lite barmhärtig och dela med sig av lite erfarenheter och kunskaper om fina ur runt 10k. Spannet är ju inte jättestort men ändåPersonligen är jag öppen för alla förslag så hit me!
Trevlig helg alla
Har faktiskt kollat lite på Sinn. Vad tycker du om 556i?Tio papp köper dig en lätt begagnad Sinn. Fantastiska klockor och dessutom ett bra skäl att börja hänga i KS allra trevligaste tråd.
https://klocksnack.se/threads/den-stora-tråden-om-sinn.45897/
Den är snygg, jag är själv lite sugen på en men du kan ju inte bara köpa första bästa. Välkommen till tråden så hittar du massor av prisvärt godis.Har faktiskt kollat lite på Sinn. Vad tycker du om 556i?
Nej såklart. Absolut, lite mindre uttråkad nu kanskeDen är snygg, jag är själv lite sugen på en men du kan ju inte bara köpa första bästa. Välkommen till tråden så hittar du massor av prisvärt godis.
Himla fina båda två, har kollat på deras OS cosc-certad.Mido
Har själv en Multifort
![]()
Eller kanske en ocean star
![]()
Har en Oris Aquis 43, en longines Hydroconquest och en Breitling coltVad har du för klockor? Kanske köpa till något oem läder/gummi och viklås?
Absolut! Himla snygg denZodiac, grymt trevlig klocka för pengen.![]()
Tack för tipsen!Jösses vilket utbud det finns för runt 10kkr!
Seiko har massa och squale mfl. Jag slår ändå också ett slag för Sinn. En 556a eller en beggad 104a är ju riktigt gött.
Annars föll jag pladask för denna longines conquest chronograph.
![]()
VerkligenSinn som ovan men även kanske 104an på läder. Sedan har Stowa flieger 40mm handjagad eller mühle glashütte terrasport II eller damasko ds30 eller christopher ward nya vintage dykaren. Eller .. Ovanstående är iaf fina val i prisklassen!
Gillar förslaget. Har faktiskt kollat runt lite tidigare och är ganska sugen egentligenSjöö Sandström RSC 36 mm på länk med svart urtavla. Lätt!