• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VÄLDIGT OT GTA 5

Donkii

Boushh
2-Faktor
Gärna online för mig :) har inte hunnit med så mycket spelande ännu, max 15h.. Hoppas på mer bara tjejen somnar :)


Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
 

par

Patek
2-Faktor
Det är så alltså?
Jag har hört att det är precis som Vice City, fast ön är 3 gånger större...
Det låter inte jätteintressant, men rätta mig om jag har fel!

Orkar inte skriva allt som är bra=) Vice city var ju näst bäst efter 5an. De har tagit allt många steg länre och utvidgat konceptet på alla sätt. Ett säkert köp, bästa spelsläppet sista åren skulle jag säga.
 
  • Like
Reactions: Wii

Nexus

Panerai
Så fort det släpps till XBONE är ni välkomna att lägga till mig så Farbror Nexus™ kan visa er var skåpet ska stå.
 
Perfekt tidsdödar spel. Man kan spela en kvart och ha kul eller man kan sänka 5 timmar och inte märka att tiden gått.

Riktigt underhållande. Positivt överraskad efter travestin som gta iv var
 

mikklos

Omega
2-Faktor
GTA V har fått mig att inse att vi behöver ytterligare en tv i hushållet... Den kirrar jag med löningen på onsdag. :)
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
jag skaffar det till xbox idag! PMa mig om ni är sugna på att skjuta lite!?


Onlinedelen är inte aktiverad ännu tyvärr, blir vid månadsskiftet.

I övrigt ett sjukt bra spel, mycket "smartare" uppdrag än föregående spel och bra story!
Lyckades (av misstag) att volta min "Porsche" över staketet in till flygplatsen och sno ett privat jet innan polisen hann ikapp mig igår, lyckades dock att köra rakt in i en bro uppe i bergen strax efter det (don´t drink and drive...)

Antar att man kan vara medlem i fler än ett "crew", isåfall är jag gärna med om någon startar upp ett "KS"-crew sedan, jag har inte tid att administrera själv :)
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Wow, ett ämne på Klocksnack som jag inte känner mig helt okunnig inom!;) Men om det startas ett KS-"Crew" så vill jag gärna vara med på ett hörn också!

Edit:Jag märker att de flesta verkar köra på PS3. Jag hoppas inte det sabbar "Crew" planerna allt för mycket, då jag själv kör Xbox.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Själv har jag dragit ut på att köpa ny tv pga detta spel, sitter med en patetiskt liten 26" b&o som var rel svindyr för 7 år sedan. Nu försöker lokala tvslusken sälja en ny motsvarande b&o 55" (90k). Tror jag hoppar det, köper en samsung med soundbar(under 30k), spar pengar o köper klocka för resten.
Ni som har spelet får gärna lägga upp bilder o videos! :woot:
Favoritkaraktären utan att ha spelat är Trevor, fan va kul det ska bli.
Jag har lite den där känslan man hade för 20 år sedan, väntade på porrfilm skulle börja på tv, föräldrarna borta, ngt lite förbjudet är på väg som GARANTERAT BLIR GRYMT BRA!
 

WBergdahl

Panerai
Jag var och testade GTA V idag, för att möjligtvis köpa det i veckan.
Men ön är ju ENORM!!! Jag tappade bort mig hela tiden... Är det någon som hittar på den än?!
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Själv har jag dragit ut på att köpa ny tv pga detta spel, sitter med en patetiskt liten 26" b&o som var rel svindyr för 7 år sedan. Nu försöker lokala tvslusken sälja en ny motsvarande b&o 55" (90k). Tror jag hoppar det, köper en samsung med soundbar(under 30k), spar pengar o köper klocka för resten.
Ni som har spelet får gärna lägga upp bilder o videos! :woot:
Favoritkaraktären utan att ha spelat är Trevor, fan va kul det ska bli.
Jag har lite den där känslan man hade för 20 år sedan, väntade på porrfilm skulle börja på tv, föräldrarna borta, ngt lite förbjudet är på väg som GARANTERAT BLIR GRYMT BRA!

Den där porrfilmsreferensen var nästan lite för mycket...;)
 

larsen

Breitling
Gärna online för mig har inte hunnit med så mycket spelande ännu, max 15h.. Hoppas på mer bara tjejen somnar
Jag hinner inte heller spela ngt pga av min tjej, och hon sover typ aldrig!
Whipped+Level+1000.+poor+lad_da91c1_3935293.gif
:)
 

twisted

Cartier
Jag hittade denna på ett annat forum och fann den intressant! Det är alltså den kartan man fick med om man köpte special utgåva av spelet, fast med alla UV-punkter editerade på kartan så att de som inte har tillgång till en UV-lampa också får möjligheten att jaga lite gömda roligheter. :)

QhBv3cn.jpg
 
Topp