• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vägen till Aten!

Caravelle33

Vacheron
Nu vet vi att P-day 2021 kommer att gå av stapeln i Aten. För oss som inte har varit med om en P-day IRL. Är det alltid i oktober eller kan det bli närsomhelst på året? Jag hoppas att det är lite bättre drag än det var på den virtuella P-day.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Var det på hösten i Hong Kong verkligen? Jaja, det borde rimligtvis inte planeras in förrän till hösten nästa år i alla fall. Jo, jag är också på om världsläget tillåter.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag åker också (om man hinner knipa en plats) och jag utgår ifrån att de planerar att genomföra det hösten 2021
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag hade bokat flygbiljett till Amsterdam i mars 2019 och jag tror det var i februari själva intresseanmälan gick ut på Panerai.com
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Läste nu att planeringen fortsätter för en Pday i Aten i höst. Närmare detaljer om tid, plats och anmälan kommer i April:)
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
No offense till @oftast men jag inser att det som hade gjort att Pamsterdam hade känts ännu bättre, hade nog ändå varit att haka på de förplanerade aktiviteterna lite mer. Vi var ett gäng som traskade iväg på eget äventyr, vilket var kul på många sätt och vis (ehm), men då en av huvudaktiviteterna föll mig lite platt så hade jag gärna gjort mer av de förplanerade mindre aktiviteterna. :) Så ... för min del i Aten så ska jag följa strömmen mer, tror jag. Hah, det kommer säkert inte bli så ändå, men det är min ambition.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Köööör!!

CACF9B72-D8C6-49EA-8141-3BDCDEA3D9AF.jpeg
 
Topp