- Pris
- 250
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Jag har fler vägg- och bordsklockor än jag har rum i lägenheten och måste därför sålla lite. Börjar med en Kienzle:
… och fortsätter med en Benetton by Bulova bords- / väggklocka i svart plast. Gott skick men det finns små spår av hantering i form av tunna repor. Diameter ca 24 cm. Tillverkad i Frankrike. Verkar vara från åren runt millennieskiftet baserat på tidigare ägares anteckningar om batteribyten. Inkluderar ett fräscht batteri, något sedan länge utgånget garantipapper, och detaljer för väggmontage. Inga andra tillbehör.
Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
Pris: 250 kr. Jag bjuder på frakten.
SÅLD: Kienzle i röd plast. Bra skick men det finns några små märken om man granskar den noga. Okänd ålder. Kvartsverk med fräscht batteri. Mått ca 20 x 20 x 5 cm.
… och fortsätter med en Benetton by Bulova bords- / väggklocka i svart plast. Gott skick men det finns små spår av hantering i form av tunna repor. Diameter ca 24 cm. Tillverkad i Frankrike. Verkar vara från åren runt millennieskiftet baserat på tidigare ägares anteckningar om batteribyten. Inkluderar ett fräscht batteri, något sedan länge utgånget garantipapper, och detaljer för väggmontage. Inga andra tillbehör.
Lexon väggklocka i plast och aluminium. Försökte ta reda på vem som är formgivaren men gick bet. Liten stötskada på ett hörn, se separat bild. Det finns fler märken också men de får man titta nära för att se. Mått ca H 23 B 21 cm.
Pris: 150 kr. Jag bjuder på frakten.
Pris: 150 kr. Jag bjuder på frakten.
SÅLD: Junghans Mega RCL 3 radiostyrt bordsur i titanfärgad ABS-plast. Gott skick, men det finns säkert små skönhetsfel om man granskar den noga. Jag vet inte exakt hur gammal den är men jag har sett den i kataloger från 1989 och 1990. I den senare angavs listpris till 299 DM, dvs över 2500 kr justerat för inflation. 20 x 15 cm.
Emirates Airlines Hello World Clock. Utförd i folierad plexi eller liknande. Mått ca 25 x 32 cm. Fint skick men den har små spår av att ha varit urplockad ur förpackningen och blivit hanterad. Nytt batteri.
Pris: 200 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Pris: 200 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Trintec Industries. Gott skick men det finns en del små spår av hantering så den har nog varit med om en flytt eller två. Nytt batteri. Mått ca 16,5 x 16,5 x 4 cm.
Pris: 300 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Tillverkarens hemsida:
trintec.com
Pris: 300 kr. Jag bjuder på frakten om du inte vill hämta.
Tillverkarens hemsida:

6" Artificial Horizon Instrument Style Clock – Trintec Industries Inc.
Transform any room into an Airplane Cockpit with these extremely unique instrument inspired Aviation Clocks!Features:High quality quartz clock movement (Made in USA).Injection molded high impact polystyrene case.One "AA" battery required (High quality alkaline battery recommended for best...

Senast ändrad: