• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väldigt mycket rabatt på Omega Seamaster 18k

Ministern

Founder
2-Faktor

Tommytvigg

Cartier
Inte för att vara den men modellen är extremt svårsåld. Att få 35 på den är inte ett problem för många och jag vågar faktiskt sträcka mig så långt som att säga att har du kontakter kan du få upp till 50..

Okej jag förstår, en riktig hyllvärmare. Men den ser riktigt trevlig ut tycker jag.
Har du klämt på den i verklighet?
 
Den är grym...

Daniel_Helguld_1.jpg


Min polare hade en med länk förut, riktigt fet!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jag älskar verkligen PO2500 och i guld på läder är den sinnesjukt wow! Priset verkar bra, men jag hade nog inte vågat köpa iom tullen.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Hm, dels har jag en PO 3313 och dels är nästa köp i klassen inte planerat förrän en bit in i nästa år.. Men jösses vad den där lockar; har ju en bror som bor i New York också :eek:
 

n1tro

Panerai
Så jäkla fet alltså, klämde på 45.5mm på kaplans tidigare i år och den är väldigt fin. Fasiken alltså..
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Jag är galet sugen på den större men med 8500 och ceragold på gummi. Fast den kanske är lite väl OTT....
 
Topp