• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väldigt OT

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Som gammal kock funderarar man ibland på mat. Är det möjligtvis så att Rolex/Omega=ICA, Oris=Coop, Seiko=Willys? Vart handlar ni erat käk ICA, Coop, Östermalmshallen, Willys eller...?
Handlar själv på ICA men då tillfälle gives så handlar jag gärna lite trevliga produkter i en saluhall.
Ursäkta för en helknasig trådöppning. MEN vi får hoppas att det piggar upp;)
 

Isodor

Audemars
Just nu är det mest COOP i Bromma Blocks, gillar ekologiskt och där tycker jag Coop ligger bättre till än ICA. Sen blir det någon saluhall vid protein-inköp :)

Om man skulle sätta något märke är väl COOP Omega då Omega har mycket Good Planet kampanjer och annan välgörenhet, och Rolex är med ICA.. Cash is king, fuck the rest :D
 

calzone

Vacheron
Willys,netto,lidhl o Coop typ. Gillar inte ekologiskt inte heller sötningsmedel :D


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

morrism

Audemars
Som gammal kock funderarar man ibland på mat. Är det möjligtvis så att Rolex/Omega=ICA, Oris=Coop, Seiko=Willys? Vart handlar ni erat käk ICA, Coop, Östermalmshallen, Willys eller...?
Handlar själv på ICA men då tillfälle gives så handlar jag gärna lite trevliga produkter i en saluhall.
Ursäkta för en helknasig trådöppning. MEN vi får hoppas att det piggar upp;)

Du är inflyttad stockholmare?
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Handlar bara på lidl, och bär av tradition en vacker thorema. Den kommer en dag mina barn att få ärva...
 
Topp