• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Välgörenhetsauktion: Bandförvaring för cigarrälskaren

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Har du ett gäng band liggandes i byrålådan? Eller bara skräpandes i klocklådan? Svårt med en snygg, praktisk och väldoftande förvaring för detta? Inte längre. Har en cigarrlåda över och det slog mig att den är som gjord för bandförvaring! Den har två löstagbara insatser med 10 st, ca 22 mm breda, fack. Går utmärkt att plocka ur och använda som klockförvaring också. (för den händige kan jag skicka med lite svart sammetstyg att klä den invändigt med, ett enkelt jobb) Lådans utvändiga mått är 30x19x7 cm.

2014-01-16 12.12.22-1.jpg
2014-01-16 12.12.16-1.jpg
2014-01-16 12.11.58-1.jpg
2014-01-16 12.11.22-1.jpg


Så varför inte auktionera ut denna till förmån för Barncancerfonden? 100 % av intäkterna skänks. Auktionen är öppen till Söndag 19/1 kl. 22.00. Den som lagt sista budet i denna tråd då har vunnit och förbinder sig till att skänka lagd summa till KS insamling för BCF. Där efter skicka eller hämtas lådan. Ös på med bud och var inte blyga. Ingen minns en fegis.

Hörde jag 100 riksdaler?
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Antar att alla ligger och lurar till slutet men var inte rädda att forsätta bjuda. Allt för en god sak!
 
Topp