• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Välgörenhetsauktion - Certina DS & Seiko 5 SRPD53K1 (Sluttid måndag 7/3 kl 18.00)

DrKlocka

Audemars
Som vi alla vet är det en fruktansvärd situation för människor i Ukraina. Alla kan vi hjälpa till på något sätt och genom att lägga ett generöst bud på någon av dessa klockor kan du plussa på karmakontot och bidra med något fint.

Jag önskar att pengarna går till Insulin for lifes insamling för att hjälpa diabetiker få fram hjälpmedel där det behövs i Ukraina. Det finns många organisationer man kan stödja, men jag ser helst att pengarna för denna auktion går hit.

Vid vunnen auktion så skickar du in pengarna och meddelar mig med en skärmdump så skickar jag klockan till dig.

Sluttid imorgon 7/3 kl 18.00.

1. Certina DS. Går fint. Kul patinering. Kommer på ett Hirschband med ett lite modernare DS-Spänne. Auktionen börjar på 500kr.

2. Seiko 5. Inte mycket använd, någon månad gammal. Kommer med Box, cert och manual plus extra länkbitar. Auktionen börjar på 1000kr

FB02B94D-5B9F-410A-80B3-940CA5C130AE.jpeg
45FB2AB6-216B-4D80-A426-52CFE96E8747.jpeg
8B905D32-BBD1-493F-8722-8C0C8C7A05A6.jpeg
01EFCFE6-FFFF-4DE2-AAE2-64260AB5B328.jpeg
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Grattis till @Scaramanga och @Npd
Ni kan betala in summan och skicka mig sedan skärmdump och er adress till mig så skickar jag klockorna.


Generellt sett dålig med bud härifrån tycker jag. Lägger in en 500-lapp från mig själv.
Ja det var tämligen klen budgivning måste jag hålla med om. Skämmes….

Rundar av till en tusing jämnt.

Ni som glömde buda, det är inte försent att skänka pengar till nåt gott ändamål :)
 
Topp