• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Välgörenhetsauktion Rotary Läkarbank: Seiko 5

Joakim

Sugen
2-Faktor
Om det är tillåtet i forumet så har jag en SEIKO 5 Automatare som auktioneras ut till förmån för Rotary´s Läkarbank (kvitto på inbetalning kommer att publiceras i tråden). Deadline: Söndag 27/1 kl 13.00. Jag betalar i förskott till Rotary på Måndag morgon 28/1. Mvh // Joakim
 

Bilagor

  • Seiko5.jpg
    Seiko5.jpg
    207.7 KB · Visningar: 673

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Re: Auktion: Seiko 5 automatare

Bra initiativ!

Ålder, storlek, ref?

Om budgivning ska ske i denna tråd så börjar jag med;

100 kr
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Re: Auktion: Seiko 5 automatare

är på tj.resa i vårt finska broderland (väldigt kallt...), men lovar att mäta och uppdatera senast Lördag,,och budgivning sker enklast i tråden!
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Flyttar denna tråd till diskussionsforumet. Välgörenhetsauktioner är alltid välkomna och vi kör dessa i vanliga diskussionsforumet fortsättningsvis. Jag har uppdaterat principerna för Köp/Sälj så att det inte blir några missförstånd.

Hoppas att alla tycker det är ok!

Och som sagt, 450 SEK bjudet!
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Reglerna ska givetvis respekteras, och 450 är ett bra bud, men varje krona gör skillnad! Sk "Chockhöjningar" välkomnas
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Joakim skrev:
Reglerna ska givetvis respekteras, och 450 är ett bra bud, men varje krona gör skillnad! Sk "Chockhöjningar" välkomnas

Det är ingen som vågar chockhöja...folk är snåla... :mrgreen:
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Den gick till Denke för 450kr, mycket generöst!

PM:a mig en adress så skickas den direkt, sedan kommer ett kontonummer, men först ska jag publicera kvittot på min inbetalning till Läkarbanken och det kan dröja till nästa Måndag pga jobbet.
 
Topp