• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väntans tider...Fedex var är du?

MJ24

Patek
2-Faktor
I väntans tider...alltod nervöst att vänta på Fedex!:)
Och varför kan dom inte ringa innan dom kommer...man vågar ju inte lämna huset på hela dagen i fall man missar dom!:confused:

Fedex1.jpg
 

TKVF

Panerai
Var glad att du inte använder USPS och Posten. Dom har skickat mitt paket USA-Sverige (Östhammar)-USA-Sverige (Segeltorp). Och nu förhoppningsvis så är det på väg hem till mig i Göteborg... Tar ju bara en månad ungefär att skicka ett enkelt litet paket från Texas till Göteborg. Och det är inte framme ännu.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Var glad att du inte använder USPS och Posten. Dom har skickat mitt paket USA-Sverige (Östhammar)-USA-Sverige (Segeltorp). Och nu förhoppningsvis så är det på väg hem till mig i Göteborg... Tar ju bara en månad ungefär att skicka ett enkelt litet paket från Texas till Göteborg. Och det är inte framme ännu.


Har varit med om det också...ett paket som gick Singapore - Paris - Norge (?) - Paris - Sverige
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
I väntans tider...alltod nervöst att vänta på Fedex!:)
Och varför kan dom inte ringa innan dom kommer...man vågar ju inte lämna huset på hela dagen i fall man missar dom!:confused:

Fedex1.jpg

Ring fedex och säg att du vill att de ringer innan. Det gjorde jag en gång när jag inte skulle vara hemma under dagen, men hade möjlighet att möta upp vid dörren.
Chauffören ringde en halvtimme innan och jag hann hem.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ett förslag är att du ringer dem :) I Östersund blev jag till och med kopplad till chauffören av bilen så vi möttes upp vid busstation här och jag fick ut mitt paket :)
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Ring fedex och säg att du vill att de ringer innan. Det gjorde jag en gång när jag inte skulle vara hemma under dagen, men hade möjlighet att möta upp vid dörren.
Chauffören ringde en halvtimme innan och jag hann hem.


Försökte...men det gick inte enligt Fedex...nu väntar jag bara...
 
Topp