• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väpnat rån mot exklusiv urbutik i centrala Stockholm 30/5-14

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Nej vad tråkigt. Började undra varför de inte hade hört av sig idag som de hade lovat angående en klocka som jag har lämnat in för service men då är det inte så konstigt.
Beklagar verkligen.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Instämmer i kören. Hoppas att ni mår efter omständigheterna bra ROB-1832

Hade en ide att svänga förbi idag under mitt besök i huvudstaden.

Tråkingt att människor inte kan skilja på mitt och ditt.
 

Rivalen

Rolex
Instämmer med alla - hoppas personalen kommit ur detta på ett vettigt sätt och mår förhållandevis bra.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Hur funkar sådant här nu? Blir numren på klockorna registrerade som stulna, och kollas sådant då man lämnar in ett ur hos AD?
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Så jäkla tråkigt .Svårt att sätta sig in i hur det känns för personalen. Kan säkert sätta permanenta spår i dom.
Beklagar .
 
Får hoppas att personalen och de kunder som var i butiken snabbt återhämtar sig efter vad som tydligen ska ha varit ett riktigt otäckt rån utifrån artikeln. Förhoppningsvis så kan polisen med hjälp av vittnena gripa förövarna.
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Fy fan, hoppas allt är bra med er.

Om nu dessa klockor kommer ut på marknaden i Sverige, finns det något register att kolla emot?
 
Topp