• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Väpnat rån mot exklusiv urbutik i centrala Stockholm 30/5-14

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Ringde butiken tidigare i ett ärende och dom ursäktade sig vänligt med att det varit ett rån. Hoppas polisen får tag på gärningsmännen och att alla mår bra!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Jag blir SÅ JÄVLA illa berörd av sådant här beteende!!! Att de inte kan ge faan i sådant som "inte är mitt"?!? Mina tankar går till personalen och ev. kunder som befann sig i butiken för att kanske köpa sig sin nya armvän!

Må djävulen ta alla idioter :mad::rage::mad:
 

Onelund

Rolex
är ju självaste fan att folk inte kan skilja på vad som är mitt o ditt, har själv haft inbrott o vet hur kasst man mår efter det, kan inget annat än beklaga.
 

Isodor

Audemars
Riktigt tråkigt.. Tur att ingen verkar ha kommit till skada... Blir ju inte mer centralt.. ändå bävar sig inte människor.. förkastligt...

get back stronger!
 

Knight

Cartier
Fyfan vilka svin, jag hoppas innerligt att de åker dit och att personalen återhämtar sig. Jag hade planer på att åka förbi Rob i helgen och köpa en klocka, så det här var jävligt tråkigt i dubbel bemärkelse.
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Usch! Tråkigt att höra. Hoppas att ni snart hämtar er. //Björn


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Hej Alla,

En riktig sket dag idag, får hoppas farbror blå kniper dom för en gångs skull!
Tack för många omtankar i tråden. Alla i hos oss mår bra efter omständigheterna och det är det absolut viktigaste.

Hälsningar!
Alla på Rob Engström
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Hemskt tråkigt att sådant händer, mina tankar går framförallt till personalen.
 

Apansson

Torpare
Uääh! Äckligt när det träffar så nära..jag gick därifrån vid 10:45 idag :| Hoppas allt är bra med er och att ni är väl försäkrade, vi får väl samla ihop till lite tröst-skumpa eller dylikt åt er!!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Hej Alla,

En riktig sket dag idag, får hoppas farbror blå kniper dom för en gångs skull!
Tack för många omtankar i tråden. Alla i hos oss mår bra efter omständigheterna och det är det absolut viktigaste.

Hälsningar!
Alla på Rob Engström

Skönt att höra att ni alla mår väl, det är huvudsaken!
Keep up the good work!
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Alltså jag blir så förbannad, idioterna tänker säkert bara på att det är materiella saker som tas och kan skadas. Men det är ju människor som står där och måste ta emot hot och enorm stress som kan ge men för livet. Vissa rånoffer tar ju sig aldrig tillbaka till arbetslivet igen.

Tankar till alla i ledning och personal, ta hand om er.
 

Randel

Cartier
Jag blir fruktansvärt förbannad av att läsa sådant här, att folk inte kan förstår att det inte bara är det materiella värdet i sig som kommer i kläm utan att det även drabbar personalen rent psykiskt och innebär så mycket, tråkigt och onödigt jobb för det drabbade företaget etc. Mina tankar går till personalen!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Riktigt trist att höra! Och speciellt då det drabbar er.. Hoppas att ni efter omständigheterna mår hyffsat ok!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hej Alla,

En riktig sket dag idag, får hoppas farbror blå kniper dom för en gångs skull!
Tack för många omtankar i tråden. Alla i hos oss mår bra efter omständigheterna och det är det absolut viktigaste.

Hälsningar!
Alla på Rob Engström

Blir chockad när man läser sånt här. Skönt att ingen blev skadad. Lider med er!
 

jandan

Panerai
Härligt att höra att ni mår bra. det är det absolut viktigaste. Sen får pappa polisen gärna ösa på lite o göra ett bra jobb...
 

Tommytvigg

Cartier
Beklagar verkligen det som hänt och mina tankar är hos personalen.
Väpnat rån är så vedervärdig.
Håller tummarna att dom åker dit snarast.
 
Topp