• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Värde. Blev erbjuden dessa igår

God morgon,

Blev igår erbjuden dessa klockor. Ber om ursäkt för bilderna, men bättre bilder kan jag ej få fram. Vad jag kan se så är det två st Rolex samt en Omega.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Omegan ser riktigt bra ut, är den guldbelagd börjar de på 4'. Första Rolexen är en Bubbleback, Rolex första automatiska ur. Länken verkar vara original. Tavlan ser ommålad ut, precis som denna BB som såldes igår 6,5' :
https://www.bukowskis.com/sv/lots/798724
Sista ser ut att vara en 34 mm rolex, osäker om dessa finns som guldbelagda eller bara solitt guld. Ommålad tavla, värde 6-19'?

Du E grym!
Har fått pris på Omegan 6000kr, som iof är i väldigt bra skick. Rolexklockorna kan jag nog bjuda fritt på.

Varför är BB'na så billiga egentligen? De är ju "lite" små, men ändå... Snygga och intressanta.

Jag vet stt Omegan är guld på stål, och Rolexen är inte solid guld. Vi får se om jag slår till på alla eller inte.

Tillbaka
Topp