• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värde på gammal omega seamaster?

gorosen

Omega
Tjenare! Jag har kommit över en vintage seamaster med guld på stål. Den är troligen från 1965 och allt i den är orginal och i toppskick. Det jag undrar är vad det ungefärliga värdet kan vara. Den skall absolut inte säljas utan det hade mest varit en kul grej att veta.
Tack på förhand,

ip6lvjX.jpg


 
Väldigt prydlig, och den borstade urtavlan är inget jag sett innan! Snyggt!

I skicket om man går efter hur det ser ut på tradera och hos andra handlare så skulle jag nog också sagt runt 3k. Utan vidare säkert 2-2,5k på tratten.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor

gorosen

Omega
Den är nyservad , ja. Tack för svaren, nu har jag minsann fått mig en bättre uppfattning. Dessa seamasters är ruggigt snygga, de passar till i princip allt.
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Snarare tvärtom, jag har hittat flera olika objekt jag gillar! Problemet är att man måste välja ett och då vill jag göra en så bra deal som möjligt

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
 
Topp