• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värde på omega seamaster 600 -1965

exxpert

Basic
2-Faktor
Halloj! Jag funderar på att sätta ut min omega på köp och sälj men är helt enkelt osäker på vad jag ska lägga som "säljes-pris" kort sagt, vad är en sådan här pjäs värd?!

Tavla och glas i okej/bra skick men bakboetten är sliten efter att ha burits med perlonband och dessutom har den graverats med ett "MJ" på bakboett.

Den är genomgången och servad för ca 1år sedan av föregående ägare som var en gammal urmakare som haft den sedan 1995.

Klockan ger ett gott helhetsintryck!
Vad säger ni?, vad är skäligt att begära för en sån här?

Tack på förhand!
 
Det skiljer sig åt avseende tavelvariant och skick, men 2500 +/-500 cirkuz...

Aha! Tack för ditt snabba svar! Så här ser den ut:)

8ahe2a5y.jpg
 
Tratten är bra om du skamlöst ska sälja en omega till överpris...

Mm..tratten är ett alternativ men då jag helst vill att den ska ha det bra och sitta på en arm tillhörandes en person som bryr sig om klockan så som jag gjort så får det bli här i första hand, tradera i andra hand. Oavsett ekonomi..

Tack för gott råd om värde Ariste :)

Sent from my ALCATEL ONETOUCH 6043D using Tapatalk
 
Mm..tratten är ett alternativ men då jag helst vill att den ska ha det bra och sitta på en arm tillhörandes en person som bryr sig om klockan så som jag gjort så får det bli här i första hand, tradera i andra hand. Oavsett ekonomi..

Tack för gott råd om värde Ariste :)

Sent from my ALCATEL ONETOUCH 6043D using Tapatalk

Fin tavla men inte en av de ovanligare varianterna dock, men icke desto mindre populär. Skulle gärna köpt den av dig men har för mycket annat på gång, lycka till! :)
 
Tillbaka
Topp