• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värde?

P-A

Sir Spamalot
Troligtvis inte mycket, men ungefär hur mycket skulle ni säga?

Seamaster1.jpg


Seamaster2.jpg
 

Josef B

Bestraffaren
Rozzy skrev:

En quartzare (och dam-ur?) betingar inget högre pris, om inte denna är nu en raritet? Kan inget om Omega. Över en två-trehundring borde anses bra? Men det är bara vad jag har på känn om man nu jämför olika auktioner.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Den här väl originallänk? Jag skulle då inte släppa den för 3-400:-, kanske det dubbla? Vet iofs inte...
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Kanske inte det mest upphetsande från Omega, borde stå ett 4 siffrigt nu mer på baksidan vilken kaliber det är i, sedan gör du en sökning på omegas watchfinder på omega sidan och sen sök på ebay efter liknande objekt.
Guldpåstål, borde väl inbringa en 800-1000 på tratten, fast vad är det för diameter? För ett damur är väl det icke?
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: Värde?

Det är inte min. Jag kollar bara upp pris.
Men svensson tror att eftersom det står omega på tavlan så är den värd massor. Han var inte riktigt nöjd med värderingen iaf...

skickat med telefonen.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Re: Sv: Värde?

:mrgreen:
P-A skrev:
Det är inte min. Jag kollar bara upp pris.
Men svensson tror att eftersom det står omega på tavlan så är den värd massor. Han var inte riktigt nöjd med värderingen iaf...

skickat med telefonen.
 
Topp