Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ringde dhl i går för frakt till Italien,det var inga problem. Kostade 1800 krFick nej från DHL (går inte att boka med försäkring utan företagskundnr), och FedEx försäkrar inte klockor med mer än upp till 1000 USD.
Andra förslag?
Tror marknaden är lite för liten tyvärr ....Sverige är så långt efter...den som öppnar ett företag som erbjuder oss att frakta våra vackra ur inom EU kommer bli ekonomiskt oberoende![]()
Så du tycker KS är litet ?...Tror marknaden är lite för liten tyvärr ....
Jag tror inte det skulle bära upp ett företag som ägnar sig åt transporter av klockorSå du tycker KS är litet ?...
Sa jag enbart klockor ?, givetvis alla som vill skicka ngt med ett värde över 10K till en vettig peng inom EUJag tror inte det skulle bära upp ett företag som ägnar sig åt transporter av klockor
Sa jag enbart klockor ?, givetvis alla som vill skicka ngt med ett värde över 10K till en vettig peng inom EU, köp en mercedes sprinter anställ en snubbe som kör skiten du lägger allt ansvar på honom för bara han har nycklar till skåpet. Problem solved
![]()