• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Värdelös ny certina ds-1 funkar inte

Hej!

Har köpt min första värdelösa jävla skitklocka.

Värdelösa jävla dynga som inte ens funkar, har skruvat upp kronan tills den blev trögt och den kom till ett stopp, och den vill bara funka några minuter.

Har haft den i 2 månader och använder bara på helgerna, kan någon förklara vad i helvete som menas med "skruva upp" för det hjälper ju för helvete endå inte, kul att köpa en sprak ny klocka för 10 lax som endå inte funkar.

Kommer aldrig mer köpa en klocka i hela mitt liv

Vad kan jag göra för att få skiten snurra? Eller är det bara att kasta?

462FF1E1-11A4-4F78-834F-0D5472243D4B.jpeg

GARANTI​

Alla Certinas klockor har en 24 månaders garanti från och med köpedatum, i enlighet med de allmänna garantivillkoren. Detta omfattar även allmänna reparationer.

Det är ingen som fattar någonting här, gå tillbaka med klockan där du köpte den och be dom kolla vad som är fel.

köpte den f

GARANTI​

Alla Certinas klockor har en 24 månaders garanti från och med köpedatum, i enlighet med de allmänna garantivillkoren. Detta omfattar även allmänna reparationer.

köpte den från chrono24 från tyskland. Gäller fortfarande garantin då?

Hej!

Värdelösa jävla dynga som inte ens funkar, har skruvat upp kronan tills den blev trögt och den kom till ett stopp, och den vill bara funka några minuter.

Har haft den i 2 månader och använder bara på helgerna, kan någon förklara vad i helvete som menas med "skruva upp" för det hjälper ju för helvete endå inte, kul att köpa en sprak ny klocka för 10 lax som endå inte funkar.

Är du seriös

• Like
Reactions: E.T
butik med väldigt bra betyg. vad ska jag säga?
Jag rekommenderar dig att andas en minut.

Har du ett stämplat garantikort till klockan? I så fall, knalla in på närmsta Stjärnurmakare och be dem skicka klockan till Swatch Group Nordic.

Eller ännu bättre. Mejla SGN direkt. [email protected]

Har du inte ett ett garantikort? Mejla säljaren.

Och till sist. Du får hjälp nu för att du är "noob", men du kommer nog längre på att inte vara dryg mot oss här på forumet. Knappast vårt fel.

Lycka till

Kolla om det jävla garantikortet är ifyllt. Om det är det så kan du för helvete lämna in den hos närmsta jävla skitbutik som säljer Certina.

Det är ifyllt och datumet när jag köpte den odugliga klockan finns stämplat där på. Ska lämna in den till en återförsäljare i veckan och fan ta dom om dom ber mig betala för skiten dom ska fixa, eller att säga "det är inget fel på den"

Och nej jag trollar inte, har bara noll kunskap om klockor. Trodde jag skulle bli nöjd med den, men ikke.

Jag rekommenderar dig att andas en minut.

Har du ett stämplat garantikort till klockan? I så fall, knalla in på närmsta Stjärnurmakare och be dem skicka klockan till Swatch Group Nordic.

Eller ännu bättre. Mejla SGN direkt. [email protected]

Har du inte ett ett garantikort? Mejla säljaren.

Och till sist. Du får hjälp nu för att du är "noob", men du kommer nog längre på att inte vara dryg mot oss här på forumet. Knappast vårt fel.

Lycka till

Jag har garrantikort, någon här sa ju att jag kunde lämna in den till en ÅF av certina? Eller måste jag skriva till butiken i Tyskland? Dom kan ju knappast hjälpa mig. Tack för hjälpen iallafall.

Vart har jag varit dryg? Någon dryg jävel kallade mig för troll när jag uppenbart behöver hjälp. Ha en fortsatt solig Lördag!

Det är ifyllt och datumet när jag köpte den odugliga klockan finns stämplat där på. Ska lämna in den till en återförsäljare i veckan och fan ta dom om dom ber mig betala för skiten dom ska fixa, eller att säga "det är inget fel på den"

Och nej jag trollar inte, har bara noll kunskap om klockor. Trodde jag skulle bli nöjd med den, men ikke.
De har världsgaranti. Om du ringer direkt till SwatchGroup Nordic så kan de till och med skicka en fraktbox till dig (troligtvis gratis), om du föredrar det.

Hej!

462FF1E1-11A4-4F78-834F-0D5472243D4B.jpeg
Som alla andra har sagt, bara att lämna in då den är under garanti, no sweat :)

Välkommen hit förresten :D Du skriver att du är en noob på klockor, men om du hänger kvar här en stund kommer du snart att vara en självutnämnd expert istället och med ditt språkbruk kommer du att känna dig som hemma här inne med en gång ;)

Som alla andra har sagt, bara att lämna in då den är under garanti, no sweat :)

Välkommen hit förresten :D Du skriver att du är en noob på klockor, men om du hänger kvar här en stund kommer du snart att vara en självutnämnd expert istället och med ditt språkbruk kommer du att känna dig som hemma här inne med en gång ;)
Bättre att han dyker rakt ner i affordabletråden och diskuterar 4r35 och Citizen med er andra ;)

Tillbaka
Topp