• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Värdering 116710

• Trådstartare Deleted member 1265
  • Start datum
D

Deleted member 1265

Guest
Vad är den värd, svensk ad, helt ny aldrig använd, inkl allt, alla papper, box o cert?

Denna alltså:
p3iSJHQ.jpg

Vilken jävla fråga. Den har ju inte funnits så länge, så det kan ju skifta från dag till dag nu i början innan det kommer ut fler beggade på marknaden.

Gråhandlarna tycks ha bestämt sig för ca 64000 kr innan prut, sen kostar det förstås att få den till Sverige.

Den Nicklas.S har kommer inte ligga till salu länge här med eller utan keps.
Ingen expert på detta område så svaret blir en ren gissning från min sida men eftersom att jag anser att N.S Gmt är ett riktigt klipp just nu ( möjligen kan det priset vara marknads mässigt om ett par månader ) när den precis har släppts. Eftersom att priset idag ligger på dryga 68k skulle jag sätta ett värde av det du frågar om rätt högt typ 62-63k på en helt ny med all plast på oanvänd.
Vissa här skulle få det priset idag av AD i Sverige men det är pga att de gjort tidigare affärer med handlaren och jag är helt övertygad om att om någon som inte har dessa kontakter och har bestämt sig för att inhandla detta underbara ur har möjlighet att kunna komma ner 5k skulle de ta den dealen.
Men som sagt detta är en lekmans åsikt och grundar sig på dags datum.

Alla AD jag har besökt den senaste tiden har fått in fem eller sex hittills, alla är sålda.

Ok, tack alla för input, då har jag en ungefärlig uppfattning!

Tillbaka
Topp