• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värdering 500 kr - Jarl Sandin Göteborg

pnt

Rolex
2-Faktor
Har alltid blivit bra bemött på Jarl Sandin och aldrig blivit bra bemött på Bergströms :woot:

Jag har inte jättemycket erfarenheter från någon av dem egentligen förutom att Bergströms har varit lite korta i tonen när jag har varit där. Jarl Sandin däremot ordnade en extremt bra Göteborgs-GTG med käk, dricka OCH en representant från IWC som var där och snackade klockor. DET är bra kundvård i min värld. Upplever att Bergströms börjar bli Göteborgs svar på Nymans här på forumet.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jag har inte jättemycket erfarenheter från någon av dem egentligen förutom att Bergströms har varit lite korta i tonen när jag har varit där. Jarl Sandin däremot ordnade en extremt bra Göteborgs-GTG med käk, dricka OCH en representant från IWC som var där och snackade klockor. DET är bra kundvård i min värld. Upplever att Bergströms börjar bli Göteborgs svar på Nymans här på forumet.
Nja, tycker nog att Bergströms ryckt upp sig rätt bra faktiskt.
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Har alltid blivit bra bemött på både JS och Bergströms. Personligen tycker jag bemötandet är lika bra.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Klockan är hämtad och jösses vilken service. Funderar nästan på att gå dit imorgon igen och göra en till värdering :D
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
xesU04U.jpg
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
JDET är bra kundvård i min värld. Upplever att Bergströms börjar bli Göteborgs svar på Nymans här på forumet.

Tycker det är viktigt att du skiljer på NymansUr i Stockholm och NymansUr i Västerås. Nymans i V-ås är helt fantastiska! Har alltid blivit lika bra bemött hos dom som när jag klampa in där för första gången som 17åring med en billig Seiko som nu när jag kommer dit med en guld DayDate :)

Har aldrig besökt Nymans i Stockholm så kan ej uttala mig om dom men det jag har läst har inte varit jättepositivt.
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Tycker det är viktigt att du skiljer på NymansUr i Stockholm och NymansUr i Västerås. Nymans i V-ås är helt fantastiska! Har alltid blivit lika bra bemött hos dom som när jag klampa in där för första gången som 17åring med en billig Seiko som nu när jag kommer dit med en guld DayDate :)

Har aldrig besökt Nymans i Stockholm så kan ej uttala mig om dom men det jag har läst har inte varit jättepositivt.

Det har du rätt i! Nymans i Västerås verkar superbra :)
 
Topp