• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Världen är full av underbara människor !

Jaguaren

Omega
Nu ska jag göra en lång historia kort.
Min situation just nu gör att familjens pengar måste hållas i extra hårt.. Jag blir arbetslös den sista Augusti och
någon resa till Skottland och följa mitt Malmö FF i sista kvalmatchen till Champions League fanns inte på kartan.
När flera chartrade plan fylldes och alla jag umgås med åker iväg kändes det inte så kul.
Men efter ett inlägg på ett fotbollsforum för MFFare om att det kändes tråkigt att inte kunna resa dit fick jag ett privat meddelande.
Det var en för mig helt okänd person som kontaktade mig och berättade att han skulle skänka mig 10000kr till resan om jag hade 3 saker som han krävde för att jag skulle få dem.
Efter en snabb mailkontakt så skickade han över pengarna från det land i Asien där han bor och arbetar. Idag på morgonen bokade jag och en god vän varsin plats på ett av det chartrade planen till Skottland. Så nu får jag se matchen, ta med en vän och har dessutom fickpengar för oss båda så vi klarar hela dagen i Glasgow.
Som sagt världen är full av underbara människor !
 

RosaCasio

Cartier
Nu ska jag göra en lång historia kort.
Min situation just nu gör att familjens pengar måste hållas i extra hårt.. Jag blir arbetslös den sista Augusti och
någon resa till Skottland och följa mitt Malmö FF i sista kvalmatchen till Champions League fanns inte på kartan.
När flera chartrade plan fylldes och alla jag umgås med åker iväg kändes det inte så kul.
Men efter ett inlägg på ett fotbollsforum för MFFare om att det kändes tråkigt att inte kunna resa dit fick jag ett privat meddelande.
Det var en för mig helt okänd person som kontaktade mig och berättade att han skulle skänka mig 10000kr till resan om jag hade 3 saker som han krävde för att jag skulle få dem.
Efter en snabb mailkontakt så skickade han över pengarna från det land i Asien där han bor och arbetar. Idag på morgonen bokade jag och en god vän varsin plats på ett av det chartrade planen till Skottland. Så nu får jag se matchen, ta med en vän och har dessutom fickpengar för oss båda så vi klarar hela dagen i Glasgow.
Som sagt världen är full av underbara människor !

Gick inte en väldigt välkänd och lång supporterprofil i god för dig? ( Ja jag läste om det på forumet )
2600 i fickpengar var inte dåligt det heller :)

Väl mött i Glasgow.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Har också snappat upp det där. Fråga mig inte hur, brukar aldrig vara inne på svenskafans.com - en polare som lurade mig dit för Elfsborg, läste vidare i Malmö-delen.
För er som undrar över kraven...

2015-08-11_16-26-51.jpg
 

M021

Rolex
2-Faktor
Kul, lite osvenskt. Känns lite Oprah över det :D Men vi skulle kunna vara bättre på att se till våra medmänniskor i detta landet utöver den skatt vi betalar.. UTAN att gå in i någon politik disskussion. Hoppas ni vinner,
 
Topp