• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Världens bästa forum?

daniel32

Omega
Jag blev medlem för några månader sedan och jag ska lova dig att det var det bästa jag har gjort på länge.

Under dessa månader har jag lärt mig så mycket om klockor och mitt intresse har växt ännu mer. Bara en massa "goa" människor och jag är otroligt tacksam för detta forum.

Jag lägger ut detta för att visa min kärlek och tacksamhet till detta forum och alla medlemmar.

Grymt kul att ta del av diskussioner och läsa andras åsikter. Hoppas det fortsätter så.

//Danne
 
Senast ändrad:

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag blev medlem för några månader sedan och jag ska lova dig att det var det bästa jag har gjort på länge.

Under dessa månader har jag lärt mig så mycket om klockor och mitt intresse har växt ännu mer. Bara en massa "goa" männisnor och jag är otroligt tacksam för detta forum.

Jag lägger ut detta för att visa min kärlek och tacksamhet till detta forum och alla medlemmar.

Grymt kul att ta del av diskussioner och läsa andras åsikter. Hoppas det fortsätter så.

//Danne
D7A4FFFE-18E5-4B87-BEC2-11714A3C0B57.gif
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Jag blev medlem för några månader sedan och jag ska lova dig att det var det bästa jag har gjort på länge.

Under dessa månader har jag lärt mig så mycket om klockor och mitt intresse har växt ännu mer. Bara en massa "goa" människor och jag är otroligt tacksam för detta forum.

Jag lägger ut detta för att visa min kärlek och tacksamhet till detta forum och alla medlemmar.

Grymt kul att ta del av diskussioner och läsa andras åsikter. Hoppas det fortsätter så.

//Danne
Välkommen. Håll i plånboken bara, det kan snabbt eskalera :)
 
Jag håller detta forum högt, och det som fick mig över kanten. Otroligt mycket kunskap, trevliga medlemmar, trevlig ton och gemenskap. Ett riktigt good guy forum!
 
Topp