• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Världens fetaste Oris har bytts bort..

Ricrob

Diamant
2-Faktor
..så här på kvällskvisten. Blandande känslor men det kändes som jag och Prodivern liksom var färdiga med varandra..

Träffade en mycket trevlig herre för en stund sedan på "min" pizzeria, så att frun fick natta barn i fred.
Så, vad blev det då?

Jo..

En...

Sån här!

JAbvnTr.jpg

Nä, det var ljug.. Även om MM300 har sina sidor så är jag inte där riktigt än! ;)

Jamen vad blev det då?

Tadaaa!

3lNfIka.jpg

En Omega PO XL, fullset med gummi och länk, trevligt!

Tjäna!

Jag tänker INTE gilla det här, INTE.
Oris är så mycket roligare...

Slår vad om att Orisen tittade upp ur kartongen när den tog sin vandring ut genom dörren, stirrade på dig och sa:
Du kommer tillbaka till mig ...alla kommer tillbaka till mig, förr eller senare.

Bra byte. Lite som att byta en Skoda till en Volkswagen. ;)

Fin klocka. Passar perfekt på din arm.

Riktigt fin jag har haft en och jag saknar den faktiskt men fick tag i storebror för en månad sedan med 9300 verket så abstinensen har minskat lite. Hoppas du kommer att trivas med den Grattis

Tack men va inte taskiga mot Oris nu, fan vet om den inte knäcker Omega ändå..? Kul att byta lite är det iaf! :)

• Like
Reactions: Per
Grattis...gillar verkligen den och saknar den...dock lite för stor för mig (har insett att nästan alla här har Epinkiga handleder så mina kanske inte är så spinkiga trots allt:))

Tack för alla goa kommentarer! Ja, det kommer kännas tomt utan en enda klocka över 50 mm i lådan men det är bara att vänja sig..

Gjorde en rekond, förlängde och monterade länken nyss, ordningen återställd! :)

s8qPfxV.jpg

Tillbaka
Topp