• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värsta mögelhögen ni fått hem?

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som i trådtiteln. Ser fram mot härliga bilder som tar ruinromantiken till nya nivåer! :)

Vilken är den värsta mögelhögen ni fått hem?
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Börjar med dessa två...

Omega

IMG_1401.jpg


Diodor

20111023_100225.jpg
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
..ungefär vad urmakarn sa faktiskt när han hookade upp den... "vi får inte riktigt kontakt"... men han lovade att exorcismen skulle vara avklarad till jul...
 

tradden

Omega
Inte för att vara taskig. Men jag tycker det verkar som väldigt äckligt med så gamla klockor. Särskilt om det bor djur i dom, som i den sunkiga gamla omegan. Vågar ni ens ha dem på armen utan att ni saneras efteråt? :D

/t
 

DrDre

Patek
Har väl inte så mycket som är mögligt men denna har nog varit med om en del. Tyvärr är kompassen trasig.

ulfwatches012.jpg



ulfwatches013.jpg
 

seikoswede

Panerai
Ännu ett loppisköp! Verket verkar ha kört fast helt och hållet, massor av repor och flagande krom på mässingsboetten men den fick följa med hem ändå. Gillar den trots alla fel och brister! Och för en tia får man ju inte mycket annat!

Skall se om jag lyckas öppna den för några interiörbilder.

Om någon har info om klockan blir jag glad.

Jim

IMG_0397.jpg
 
Topp