• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Värsta redialen?

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
denna var ju inte direkt fager... har de målat dit strecken med tuschpenna för hand?

visst fanns det en lägre tidig Heuerlogga... men inte f-n såg den ut sådär... :D

heuerful.jpg


ligger ute i bukten, sköön modell, oskönt ex...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Detta är det fetaste jag haft:

SNC11319.jpg


Det roligaste var dock att jag inte upptäckte det "lilla" felet innan någon på TTT nämnde det...
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Aurum skrev:
Detta är det fetaste jag haft:

Det roligaste var dock att jag inte upptäckte det "lilla" felet innan någon på TTT nämnde det...

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

yep, den är ju ett av TTT:s epic fails, Denkes Hiroshima-Glycine är ju också topp 3 o kanske Davvans nosedive med en safirsub...
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Tudorn är ju hur festlig som helst. Måste varit svårt att hålla sig för skratt när du insåg det hela. :)

Kontrar med den här. Inte såg den här ut så här när den lämnade fabriken. ;)

2012-10-24_221133_zps45b1e7c2.jpg



Oh no I didn't? Did I? :roll: :lol:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Inget bindestreck mellan Oyster och Perpetual, Bort med "officially" och dit med MADE efter SWISS längst ner, missade jag något? :mrgreen:
 

Knät

Cartier
JakobZ skrev:
Inget bindestreck mellan Oyster och Perpetual, Bort med "officially" och dit med MADE efter SWISS längst ner, missade jag något? :mrgreen:
Ja att den är vit.. Fast det är ju egentligen inte fel. Rolex har gjort vittavlade GMT.. Om nån påstår motsatsen vill jag ha bevis.. Tror dock bevisbördan är rätt klurig åt andra hållet också..
 
Topp