• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vår i luften - sommarens nato testas

Ariste

Audemars
2-Faktor
Denna Citizen kom hem efter en tids sjukhusvistelse och jag fick av söndagens fina väder inspiration att testa igenom naton på skönheten. Själv kände jag mig mest bekväm i det blå och det svarta natot, men jag är inte säker på att nato är det som lirar bäst med boett och tavla. Kanske ett tjockt läder a la Hirsch Grand Duke skulle flyga bättre, vad tycker KS medlemmar?

IMG_6635_zps60a187d9.jpg


IMG_6634_zps54e3189f.jpg


IMG_6633_zpsda4e4f77.jpg


IMG_6632_zpsc336c5f7.jpg


IMG_6631_zpsa410c90b.jpg


IMG_6630_zps612b5ea7.jpg


IMG_6629_zpsb719c40c.jpg


IMG_6628_zps8157fe67.jpg


IMG_6627_zps5131ab19.jpg


IMG_6626_zps519d758f.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Första grön-röda funkar förvånansvärt bra, men kan du inte fiska upp en länk till den?

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
theargonaut skrev:
Första grön-röda funkar förvånansvärt bra, men kan du inte fiska upp en länk till den?
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Länk kanske vore något, är svag för mesh annars men ska försöka hitta bilder/info om denna kom på länk från början....tack för tipset!
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Passar mycket bra på Nato! Rosa var sjukt snyggt!

Gillar oftare länk och läder men det där passade som sagt asbra!
 

jabla

Sarlacc
Jag tycker den passar bäst på de båda randiga men alla funkar bra beroende på kläder och väder :D
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Tack för er återkoppling, kul att så många tycker klockan passar bra på nato...det är fantastiskt bekvämt och trots klockans vikt så känns den lätt på nato. Det lite mörkare natot är min favorit och får sitta på ett till...
Tackar!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Håller med att den nästan funkade på alla men jag fastnade för rosa och lila :)
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Inser att du ligger steget före, jag måste helt enkelt fylla på natolagret inför sommaren.
Dessutom har du så mycket fina klockor, snart dax för västerortGTG ; )
mvh Jakob
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Josef B skrev:
Den blårandiga var ju riktigt najs, måste jag säga! Tummen upp för den!
Schysst, har du testat att strappa nato på din wipsydipsy?
Spencer66 skrev:
Det funkade fan i mig med alla!
En lämplig klocka för nato, vilken av dina dinkor lämpar sig bäst på nato?
jakob.dala skrev:
Inser att du ligger steget före, jag måste helt enkelt fylla på natolagret inför sommaren.
Dessutom har du så mycket fina klockor, snart dax för västerortGTG ; )
mvh Jakob
Steget före eller efter, de inhandlades till slutet av förra sommaren...halvfullt eller halvtomt glas...:)
Yes till GTG...jag måste få klämma på din Memovox...:)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Fin klocka. Påminner om jlc memovox . Skulle nog valt ett brunt skinnband på den. Gärna ljust och gärna struts :)
 
Topp