• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vårens auktioner (Kaplans, Stockholms auktionsverk och Bukowski länkade i första inlägget)

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Mycket intressant där, och många nollor på utropspriserna. Håller mig möjligen till Lilla. Men titta och drömma går ju också.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Många fina klockor! Men förstår inte riktigt att de har så låga utrop på vissa klockor och ganska höga på andra.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Tycker de är rätt generösa med "Tropical"-benämningen på denna Record Deluxe..
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3547/vara/1530026
0


Jfr min: Tror iofs min har gilttavla? Men att denna har nån slag försilvrad historia? Oavsett väldigt trevliga klockor. :D
51CAFFBF-0C7E-4644-ACDA-7603BDB1DBE0.jpeg
 

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Någon mer som skall på föreläsningen/visningen på Stockholms Auktionsverk imorgon? Vet inte riktigt om det blir foto-läge men om någon vill ha någon bild eller har någon fråga så kan jag alltid försöka... :)
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Någon mer som skall på föreläsningen/visningen på Stockholms Auktionsverk imorgon? Vet inte riktigt om det blir foto-läge men om någon vill ha någon bild eller har någon fråga så kan jag alltid försöka... :)
Så klockorna finns inne i stan? Inte ute i Frihamnen?
 
Topp