• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vårtecken.

Joakim Svensson

Rolex
2-Faktor
Äntligen!
Någon som har fler vårtecken?^^

zCfAhIo.jpg
 

Camo00

Patek
@Oscarfare, Du kommer bara få en massa ovett! Bidra med något vettigt istället!

Den här bumpen är ju ungefär som att på pin kiv öppna en burk surströmming och sen gå därifrån...
@daviden @Denke Dags att ändra reglerna till "x antal klockrelaterade poster..."?? :)
 

Oscarfare

Breitling
Anledningen till min onödiga kommentar var att behövde göra 2 inlägg till för att kunna lägga ut en annons, och då jag kände att jag ville få ut den innan jag var tvungen att åka iväg på ett ärende under kvällen så orkade jag helt enkelt inte leta upp en diskussion där jag kunde bidra med något vettigt för tillfället. Jag ber så mycket om ursäkt för detta och till dem som jag retat upp.
 

Oscarfare

Breitling
Ja här var det verkligen taggarna utåt. Jag är tacksam för en fantastisk hemsida som jag dagligen följer och annonsplats och ber om ursäkt om jag på något vis fördärvat den med mina onödiga inlägg, det var inte för att skada som ni förhoppningsvis är tillräckligt kapabla till att förstå.
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Varför bumpa en 1.5år sommardäckstråd i november, är väl bättre med några grattis i paketöppningstrådar ifall du vill komma upp i rätt antal inlägg.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Okej, onödig bump, instämmer där. Men det finns absolut noll anledning att förolämpa hen för det på detta sättet.

*Host @AdamST med flera, host*
Om vederbörande återgår att posta ber jag gärna om ursäkt för mina hårda ord, annars ser jag det bara som ännu en person med 20 poster som ville sälja något. Att göra så är helt ok, men att spamma fram inläggen tycker jag, och admins efter de nollade hans post-count, man ska förbjuda
 
Topp