• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VAB-klockan på!

Asplund

Patek
2-Faktor
Hemma med sjukt barn, fick äntligen ordning på länken till min superdykare.. Känns faktiskt riktigt bra på armen fast jag vanligtvis inte diggar titan! :)

Nu blir det bamse och leka tåg resten av dagen.

qZm8Qhy.jpg


Hej!
 
Snyggt, jag har själv samma klocka. Vad har du haft för problem med länken? Mitt spänne gick sönder så nu är det gummiarmbandet som gäller. Har du någon aning om vad en ny länk kostar?
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Hade tappat bort länkjusteraren så det var inget problem med själva länken..

Skulle tippa på 5-6 k hos AD dock borde ett spänne gå på typ en tusenlapp!
 

JayJay

Rolex
På tal om tåg så har min 3åring blivit fullständigt besatt av sådana. Han leker med sin BRIO-järnväg konstant. Igår var han hemma sjuk medan syskonen var på dagis... han är inte dummare än att han ser möjligheten till specialbehandling. Han tog fram sina hundvalpsögon och frågade om han inte kunde få åka och titta på ett riktigt tåg. Vad gör man? Sagt och gjort. Vi tog en tur ner till tågstationen och kollade på en tågavgång. Efteråt åkte vi till en leksaksaffär som har stort utbud på BRIO. Pojken är efter detta i sjunde himmelen medan pappa fått en begynnande obehagskänsla i kroppen. För det känns ju inte som att det är de allra svalaste snubbarna som i stor omfattning ägnar sig åt "train spotting"... Till skillnad från de som surfar klockor stup i ett menar jag.

EDIT: Cool klocka förresten.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
På tal om tåg så har min 3åring blivit fullständigt besatt av sådana. Han leker med sin BRIO-järnväg konstant. Igår var han hemma sjuk medan syskonen var på dagis... han är inte dummare än att han ser möjligheten till specialbehandling. Han tog fram sina hundvalpsögon och frågade om han inte kunde få åka och titta på ett riktigt tåg. Vad gör man? Sagt och gjort. Vi tog en tur ner till tågstationen och kollade på en tågavgång. Efteråt åkte vi till en leksaksaffär som har stort utbud på BRIO. Pojken är efter detta i sjunde himmelen medan pappa fått en begynnande obehagskänsla i kroppen. För det känns ju inte som att det är de allra svalaste snubbarna som i stor omfattning ägnar sig åt "train spotting"... Till skillnad från de som surfar klockor stup i ett menar jag.

EDIT: Cool klocka förresten.
Där ser man.... Jag trodde det bara var mina ungar som var besatta av tågavgångar, i synnerhet min äldre son som snart blir 8 år har blivit något av en tågexpert... :)
 
D

Deleted member 1265

Guest
På tal om tåg så har min 3åring blivit fullständigt besatt av sådana. Han leker med sin BRIO-järnväg konstant. Igår var han hemma sjuk medan syskonen var på dagis... han är inte dummare än att han ser möjligheten till specialbehandling. Han tog fram sina hundvalpsögon och frågade om han inte kunde få åka och titta på ett riktigt tåg. Vad gör man? Sagt och gjort. Vi tog en tur ner till tågstationen och kollade på en tågavgång. Efteråt åkte vi till en leksaksaffär som har stort utbud på BRIO. Pojken är efter detta i sjunde himmelen medan pappa fått en begynnande obehagskänsla i kroppen. För det känns ju inte som att det är de allra svalaste snubbarna som i stor omfattning ägnar sig åt "train spotting"... Till skillnad från de som surfar klockor stup i ett menar jag.

EDIT: Cool klocka förresten.
Om 15 år när www.tågsnack.se fått full fart konstaterar de kallt att de var bra lökiga folket på klocksnack!
Några av de hetaste trådarna:
Dagens lok
Och frammförallt:
Dagens tågvärdinna
;):woot:
 

Camo00

Patek
Min tvåriga dotter går hellre till Triangelns underjordiska tågstation än till öppna förskolan, lekparken, fiket och leksaksaffären. Har kollat på och/eller åkt tåg med henne varje ledig dag sen hon var 7 månader... :)
 
Topp