• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Vacheron Constantin Vacheron Constantin 37001

Alarik

Guld
2-Faktor
Pris
69000
Returpolicy
Ingen retur vid F2F
48 timmar vid distanshandel om klockan inte är enligt beskrivning men frakt sker på köparens risk.
Bilder Skickat
  1. Ja
Kaos på börsen - hur ska man prioritera?
Självklart ska du köpa dig ytterligare ett onödigt dressur och utge dig för att vara mer framgångsrik än du egentligen är!
Låt mig berätta mer.

Vacheron Constantin i roséguld hemkommen från service nu i april och skicket är toppen. Totalt tillverkades 1912 stycken av VC. 700 gjordes i vitguld och resterande i roséguld.

Klockan är 32x42 (lug to lug är 50mm) och bygger endast 7 mm. Manuellt Caliber 1132.2 som är ett ultra flat-verk vars grund utgörs av ett Frederic Piguet 8.10.

Tavlan med exploding numbers är off white med mikroskopiskt fin struktur. I vissa ljus blir den helt vit och i andra mer ljusgrå. Alligatorbandet är i ok skick men inte så mycket mer.
VC service-pouch ingår men inga papper.

Billigaste i rosé (vitguld är lättare att hitta) på C24 ligger på 91’ därefter är det fantasipriser från 150’ och uppåt.
Ge mig 69000 så är jag nöjd.
Inga byten är av intresse.

Finns i GBG men kan skickas.
Mina referenser hittar ni här:
https://klocksnack.se/threads/alarik.41799/#post-3845372

Edit: skrev fel pris i löptexten.
IMG_9998.jpeg
IMG_0025.jpeg
IMG_0015.jpeg
IMG_0031.jpeg
IMG_0163.jpeg

Senast ändrad: